ÖNEMLİ DUYURU:
PRESTİJ KİTAP MÜZAYEDEMİZİN BİTİŞİ PAZARTESİ GÜNÜNDEN ÇARŞAMBA GÜNÜNE ERTELENMİŞTİR! İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİZ...
205 adet değerli sanat, arkeoloji, koleksiyon ve tarih kitabının birarada olduğu müzayedemizdeki ürünlere 15.02.2023 ÇARŞAMBA günü saat 20:00'a kadar internet sitemiz üzerinden pey verebilirsiniz. Aynı tarihte 20:02 itibariyle canlı müzayedemiz başlayacaktır.
!!! ÖNEMLİ !!! Komisyon oranı %20'dir. ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Komisyon ya da vergi tutarları ile alakalı iadeler kesinlikle kabul edilmeyecektir, kuralların tamamı okunmuş kabul edilir.
Türk sanatında ebru. M. UĞUR DERMAN. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ]
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Tamamı renkli resimli 28x22 cm, 63 sayfa.
Yere ait: Ersen Gürsel mimarlığı. Editörler: M. MÜGE CENGİZKAN, GİZEM ALBAYRAK. TMMOB, İst., 2017
Özgün karton kapağında, çok temiz durumda, renkli resimli, 24 x 24 cm, 274 sayfa.
Ustadan çırağa, dededen toruna anadolu'nun elleri. NAZIM ALPMAN, TOLGA SEZGİN. [ CİLTLİ KUTULU ] Halkbank, İst., 2009
Yayıncısının orijinal cildinde, temiz durumda. Renkli fotoğraflı 28x22 cm, 239sayfa.
Şirket-i Hayriye 1851-1945 . MURAT KORALTÜRK. [ CİLTLİ ], İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İst., 2007
Yayıncısının orijinal cildinde, temiz durumda. Renkli ve siyah beyaz fotoğraflı 32x22 cm, 268 sayfa.
Türk el sanatları. Metin Yazarı: TOKTAMIŞ ATEŞ. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ] Halkbank, İst, 1990
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Tamamı renkli resimli ve fotoğraflı 32x22 cm, 319 sayfa.
Tarihin taşa yazıldığı Doğu ve Güneydoğu Anadolu. İLHAN AKŞİT. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ KUTULU ] Akşit Kültür Turizm Sanat, İst., 2007
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde kutulu, temiz durumda. Tamamı renkli resimli ve fotoğraflı 32x26 cm, 334 sayfa.
Karatay Medresesi Çini Eserleri Müzesi. YAŞAR ERDEMİR. [ CİLTLİ ], T.C. Konya Valiliği, Konya, 2001
Yayıncısının orijinal cildinde, temiz durumda. Renkli ve siyah beyaz fotoğraflı 28x22 cm, 155 sayfa.
Çarşılarla anadolu - Bedestenler, hanlar, kapalıçarşılar. ÖZCAN YURDALAN, TOLGA SEZGİN. [ CİLTLİ KUTULU ] Halkbank, Ankara, 2010
Yayıncısının orijinal cildinde, temiz durumda. Renkli fotoğraflı 32x22 cm, 381 sayfa.
Osmanlı İmparatorluğu'nda fotoğrafçılık, (1839-1919).= Photography in the Ottoman Empire, (1839-1919). ENGİN ÖZENDES. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ] İletişim Yayıncılık, İst., 1995
Yayıncısının özgün şömizli cildinde, ciltte lokal yıpranma var, metin ve görsel kısımlar temiz durumda, 34 x 24 cm, Türkçe / İngilizce, 271 sayfa, s/b resimli. Engin Özendes, bir yandan Osmanlı toplumunun fotoğrafa ve fotoğrafçılığa yaklaşımını, geleneklerine bağlı Osmanlı sultanlarının, 19. yüzyılın bu yeni buluşuna gösterdikleri ilgiyi; hatta fotoğrafçılık mesleğini sürdürenlere verdikleri desteği anlatırken, mekândaki ve toplumdaki değişimi her biri tarihi belge niteliği taşıyan fotoğraflarla dönemin sosyal yaşamını da gözler önüne seriyor. Bir belge olarak gelecek kuşaklara ışık tutacağına inandığı kitabında Osmanlı İmparatorluğu sınırları içinde çalışmış olan fotoğrafçıların ayrıntılı bir listesini de veren Engin Özendes Türkiye’nin fotoğraf geçmişini tanımak, araştırmak isteyenlere, Ortadoğu fotoğrafıyla ilgilenenlere de çok önemli bir başvuru kaynağı sunuyor.
Sergi İstanbul / İstanbul exhibition. REFİK AZİZ. [ CİLTLİ ], Üsküdar Belediyesi, İst., 2020
Yayıncısının orijinal bez cildinde, temiz durumda. Renkli fotoğraflı 32x22 cm, 142 sayfa.
İki kıyı bir deniz: Türk - Rus ortak tarihinden kesitler. ORHUN ŞEMİN, PERİHAN YÜCEL. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Deniz Kültür Yayınları, İst., 2013
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Renkli fotoğraflı 32x22 cm, 276 sayfa.
İki kıyı bir deniz II: Türk - Rus ortak tarihinden kesitler. MEHMET PERİNÇEK, ORHUN ŞEMİN, PERİHAN YÜCEL, VOLHA MATVEYENKA. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Deniz Kültür Yayınları, İst., 2015
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Renkli fotoğraflı 32x22 cm, 275 sayfa+DVD.
İki kıyı bir deniz III: Türk - Rus ortak tarihinden kesitler. MEHMET PERİNÇEK, ORHUN ŞEMİN, OLGA HERGUL. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Deniz Kültür Yayınları, İst., 2016
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Renkli fotoğraflı 32x22 cm, 343 sayfa.
Bir geleceğin geçmişi "1948'den 1998'e Akbank Tarihi". ZAFER TOPRAK. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Akbank, İst., 1998
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Renkli ve siyah beyaz fotoğraflı 33x22 cm, 315 sayfa.
Osmanlıdan günümüze borsa: Galata Borsası 1830-1873. HÜSEYİN AL, ŞEVKET KAMİL AKAR. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Borsa İstanbul, İst., 2013
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Renkli ve siyah beyaz fotoğraflı 33x22 cm, 310 sayfa.
Bebek: Mekanlar ve zamanlar. CAHİT KAYRA. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Akbank, İst., 1993
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Renkli ve siyah beyaz fotoğraflı 32x22 cm, 195 sayfa.
İstanbul. HÜMEYRA ÖZALP KONYAR. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], TÜRSAB, İst., 2009
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Tamamı renkli fotoğraflı, 32x22 cm, 600 sayfa. Türkçe, İngilizce.
Anadolu kentleri. METİN SÖZEN. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ] Turkcell, İst., 2000
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Tamamı renkli fotoğraflı, 32x22 cm, 364 sayfa.
Mimar Sinan. TURGUT CANSEVER. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ KUTULU ], Albaraka Türk, İst., 2005
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, kutulu, temiz durumda. Tamamı renkli fotoğraflı, 32x22 cm, 413 sayfa.
Hamidiye Etfal Hastanesi - Hastane tarihimizde bir kutup yıldızı. NURAN YILDIRIM. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İst., 2010
Yayıncısının orijinal şömizli cildinde, temiz durumda. Tamamı renkli fotoğraflı, 32x22 cm, 160 sayfa.
Destek Reasürans Koleksiyonu. AHMET KAMİL GÖREN [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Destek Reasürans Sanat Galerisi, İst., 1998
Yayıncısının özgün şömizli cildinde, temiz durumda, 32 x 24 cm, 263 sayfa, renkli resimli.
Üryan çıplak nü - Türk resminde bir modernleşme öyküsü - Bare, Naked, Nude. A Story of Modernization in Turkish Painting. Yayına Hazırlayanlar: BEGÜM AKKOYUNLU ERSÖZ, TANIA BAHAR. Pera Müzesi, İst., 2016
Yayıncısının özgün karton kapağında, temiz durumda, 32 x 24 cm, 263 sayfa, tamamı renkli resimli. İngilizce, Türkçe.
Raffi Portakal Portakal'ın yüzyılı. ENİS BATUR. Doğan Kitap, İst., 2015
Yayıncısının özgün karton kapağında, temiz durumda, 24 x 15 cm, 504 sayfa, siyah beyaz resimli. Enis Batur, Türkiye’de zenginliğin ölçütünü sanatla değiştiren Portakal ailesini Raffi Portakal’a soruyor. Yol haritasını Enis Batur’un çıkarttığı uzun soluklu bir söyleşinin ürünü olan Raffi Portakal | Portakal’ın Yüzyılı’nda Enis Batur ve Raffi Portakal, İstanbul’un sanat ve kültür ortamına odaklanan, antikalar, Osmanlı eserleri ve büyük ustaların tabloları arasında dolaşan koleksiyonerler, meraklılar, zanaatkarlar ve esnaflardan söz açıyor. Osmanlı’nın son döneminden günümüz Türkiyesine uzanan bir yolda zevk, merak, ustalık ve kültür kavramlarını, müzayedeleri, sergileri ve müzeleri tartışan kitap, 1914’ten bugüne günlük hayatın içine sızan sanat tutkusunun dönüşümünü gözler önüne seriyor.
Rekin Teksoy'un sinema tarihi. REKİN TEKSOY. [ CİLTLİ ], Oğlak Yayıncılık, İst., 2005
Yayıncısının orijinal cildinde, temiz durumda. Renkli ve siyah beyaz fotoğraflı 27x19 cm, 1021 sayfa. Bugüne kadar Türkiye’de yazılmış ve yayımlanmış en kapsamlı sinema kitabı.
1960’lardan bugüne, sinemanın tarihi, sanatı ve estetiğiyle iç içe geçen bir hayat… 601 hafta boyunca TRT2’de hazırlayıp sunduğu SİNEMA VE EDEBİYAT programıyla saygın bir TV adamı…
Yirmi yılı aşkın bir süre üniversitelerde eğittiği öğrencileriyle, sinema-TV alanında büyük hizmet… Yıllarca yönettiği ansiklopedilerle, ansiklopedik tarih yazımında kazanılmış yaratıcı uzmanlık… İtalyan Edebiyatı’ndan başta DECAMERON, İLAHİ KOMEDYA ve PRENS olmak üzere çok sayıda yaptığı çevirilerle kanıtlanan edebi ustalık…
… Ve bütün bunların sonunda, Türkiye’de hiç kimsenin cesaret edemediği kapsam ve ayrıntıda yazılmış ilk büyük sinema tarihi:
REKİN TEKSOY’UN SİNEMA TARİHİ.
Türk entelektüel dünyasında kendini kanıtlamış bir sinema yazarının kaleminden… ve elbette siyasetin gözlüğünden.
Mektep meydan Galatasaray.= School square Galatasaray. [Sergi kataloğu]. Editörler: Çelenk Bafra, Ulya Soley, Begüm Akkoyunlu Ersöz, Yasemin Ülgen. Küratör: ÇELENK BAFRA. Pera Müzesi, İst., 2018
Özgün karton kapağında, çok temiz durumda, 28 x 24 cm, Türkçe ve İngilizce, 136 sayfa, renkli ve s/b resimler ve fotoğraflar, 1 adet büyük boy katlanır panoramik fotoğraf. Galatasaray Lisesi’nin kuruluşunun 150. yılında, tarihi boyunca, öğrencilerinin sanata yönelimini ve yaratıcılığını destekleyen bir eğitim kurumu olmanın yanı sıra kültür-sanat etkinliklerine de ev sahipliği yapan, mimari, sanat tarihsel ve sosyokültürel bağlamda çok katmanlı bu okul etrafında kurgulanan Mektep Meydan Galatasaray sergisi, bu köklü eğitim kurumuna güncel sanat aracılığıyla yeniden bakıyor. Sergi, bugün hâlâ mezunlarının “mektep” olarak andığı kurumun adına, binanın geçmişine ve okul vasfına referansla “mektep” başlığını benimsiyor, başlığındaki kelime oyunuyla hem mektebin kaçınılmaz olarak eklemlendiği Galatasaray Meydanı’na atıfta bulunuyor hem de Galatasaray Lisesi’nin binasını, bahçesi ve duvarlarıyla günümüz sanatçılarının buluşup tartışacakları düşünsel bir meydan olarak betimliyor.
Ekrem Hakkı Ayverdi, 1899-1984: Mimarlık tarihçisi, restoratör, koleksiyoner.= Ekrem Hakkı Ayverdi, 1899-1984: Architectural historian, restorator, collector. Editör: M. BAHA TANMAN. İstanbul Araştırmaları Enstitüsü, İst., 2014
Özgün karton kapağında, çok temiz, 29 x 24 cm, Türkçe / İngilizce, 395 sayfa, renkli resimli. Ekrem Hakkı Ayverdi, 1899-1984: Architectural historian, restorator, collector. [Sergi kataloğu].", Editör: M. Baha Tanman, İstanbul Araştırma Enstitüsü, İst., 2014.
"Suna ve İnan Kıraç Vakfı İstanbul Araştırmaları Enstitüsü, kaybolmuş bir dünyanın son temsilcilerinden, Osmanlı sanatı araştırmaları ve mimarlık tarihi içinde farklı bir yeri olan Ekrem Hakkı Ayverdi'yi meslek hayatı ve eşşiz koleksiyonuyla ölümünün 30. yılında "Ekrem Hakkı Ayverdi, Mimarlık Tarihçisi, Restoratör, Koleksiyoner" başlıklı özel bir sergiyle anıyor.
Perde gazelleri. Hazırlayan: ÜNVER ORAL [ CİLTLİ ], İstambul Büyükşehir Belediyesi, İst., 2007
Yayıncısının özgün cildinde, çok temiz durumda, 28.5 x 20 cm, 152 sayfa. Karagöz ve Hacivad, felsefi derinliğini tasavvufi köklerinden alır. Oyunun temel amaçları olan perde, gölge ve ışık kaynağı, aynı zamanda vahdet-i vücud düşüncesini işaret eden remizlerdir. Oyun, bu dünyanın bir gölgeler alemi olduğunu işaret eder.
Balkan Naci İslimyeli. Söz / Düzenleme.= Word / Installation. [Sanatçı Kataloğu], Aksanat, İst., 1994
Özgün karton kapağında, çok temiz durumda, 23 x 29 cm, renkli ve s/b resimli, Türkçe/İngilizce, 31 sayfa.
Avni Lifij. [ Kitap ve sergi broşürü birlikte ], Yapı Kredi Yayıncılık, İst., 1997
Özgün karton kapağında, çok temiz durumda, 30x23 cm, renkli resimli, Türkçe/İngilizce, 76+14 sayfa. Hüseyin Avni Lifij (1886, Ladik, Samsun - 2 Haziran 1927, İstanbul), Çerkes asıllı Türk vatandaşı ressam.
Eski İstanbul anıları Ara Güler. Önsöz : ONAT KUTLAR, [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Dünya Yayıncılık, İst., 1997
Yayıncısının özgün şömizli cildinde, temiz durumda, siyah beyaz fotoğraflı 32x 25 cm, 189 sayfa. Ara Güler (Ermenice: Արա Կիւլէր; d. Mıgırdiç Ara Derderyan, 16 Ağustos 1928; Beyoğlu, İstanbul - 17 Ekim 2018; Şişli, İstanbul), Türkiye Ermenisi gazeteci, foto muhabiri ve yazardır.
Efsanevi başkent İstanbul. FARUK PEKİN. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], İş Bankası Kültür Yayınları, İst., 2004
Yayıncısının özgün şömizli cildinde, temiz durumda, tamamı fotoğraflı 29x26,5 cm, 239 sayfa. İSTANBUL, Asya ile Avrupa gibi iki yaşlı kıtanın ve Akdeniz ile Karadeniz gibi iki önemli denizin buluştuğu bir kavşakta kurulmuş, üç büyük imparatorluğa başkent olmuş bir enıperyal destan, bir efsane. Yaklaşık üç bin yıllık kesintisiz yaşamı ile, eşsiz coğrafyası, benzersiz tarihi, harika doğası, efsanevi görkemi ve kentte yaşayanların hâlâ bozamadığı güzelliğiyle dimdik ayakta. Ölümsüz bir kent. (Önsöz'den)
Bir sadakat hikayesi Maçka Palas "Maçka, Teşvikiye, Nişantaşı". ALİ ESAD GÖKSEL, [ CİLTLİ ], Körfezbank, İst., 1999
Yayıncısının özgün cildinde, çok temiz durumda, 31x24 cm, renkli siyah beyaz fotoğraflı 120 sayfa.
Rüzgarın kanatları (Yeldeğirmenleri). ÖZCAN YÜKSEK, [ CİLTLİ ], TSKB, İST., 2010
Yayıncısının bez özgün cildinde, çok temiz durumda, 23,5x23,5 cm, renkli fotoğraflı 208 sayfa.
Malik Aksel tabloları sergi kataloğu. 12 Mayıs 2011, Bursa. Editör: HASAN Basri ÖCALAN. [ CİLTLİ ], Bursa Büyükşehir Belediyesi, Bursa, 2011
Yayıncısının özgün cildinde, çok temiz durumda, 30x30 cm, renkli fotoğraflı 127 sayfa.
Karadeniz'de lezzet yolculuğu. HÜLYA CİVELEK. İnkılap Kitabevi Yayınları, İst.,
Yayıncısının özgün karton kapağında, temiz durumda, 30x21 cm, renkli fotoğraflı 212 sayfa. Medeniyetler, tarih içinde yeni yerleşim yerlerinin kültürlerini, mutfak ve yeme içme kültürünü, yaşam tarzlarını benimserler. Yemek kültürü de sınırları kolayca aşar. Uygarlıkların sunduğu zenginliklerden biri de mutfak kültürüdür. Karadeniz bölge halkının tarih içinde yarattığı kültür ve uygarlığının zenginliğini, birkaç yüzyılda ortaya çıkmış yemek kültürü birikimi, birkaç yüz sayfalık bir çalışmada büyün yönleriyle işlemek elbette ki beklenemez. Karadeniz topraklarında egemenlik kuran topluluklar, bu etimolojik zenginliği miras olarak bu günlere taşımışlardır.
Paintings in the Vatican. CARLO PIETRANGELI. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Bulfinch, London, 1996
Yayıncısının özgün şömizli cildinde, çok temiz durumda, 30x25 cm, renkli fotoğraflı 608 sayfa. İngilizce. Written by directors of various Vatican Museum collections, this splendid catalog of the monumental collection housed within the walls of the Vatican offers insight into the political, social, and aesthetic history of Vatican City. The works described include those more familiar frescoes and altarpieces created specifically for the decoration of Papal apartments, Apostolic Palaces, the Sistine Chapel, Raphael Stanze, and the Borgia Apartments as well as works that have been unavailable for public viewing. The great accomplishment here is the listing of all works in chronological order, regardless of physical location, to create a comprehensive historical catalog of what is one of the world's greatest collections. The color plates are fresh and bright and the short biographies of the artists are excellent. A fine combination of scholarship and elegant production and at a reasonable price?quite a rarity these days?this is essential for academic and art libraries and belongs in most public collections.?Paula Frosch, Metropolitan Museum of Art Lib., New York
Copyright 1997 Reed Business Information, Inc
Şifa - Ahmet Bursalı Hüsn-i Hat sergisi. Küratör: MEHMET LÜTFİ ŞEN, Zeytinburnu Belediyesi, İst., 2020
Yayıncısının özgün karton kapağında, çok temiz durumda, 28x23 cm, renkli fotoğraflı 64 sayfa.
La Cucina Italiana Özel Koleksiyon Arşivi 1000 denenmemiş tarif. ( Sayı 1-7 Sıralı ) Ciner Yayın Holding, İst., 2008
Yayıncısının özgün karton kapağında ve kutusunda, temiz durumda, 29x21 cm, renkli fotoğraflı 7x138 sayfa.
The Emergence of modern Turkey. BERNARD LEWIS. Oxford, London, 1968
Yayıncısının özgün karton kapağında, temiz durumda, 21x15 cm, 524 sayfa. İngilizce. Written by renowned scholar Bernard Lewis, The Emergence of Modern Turkey has established itself as the preferred one-volume history of modern Turkey. It covers the emergence of Turkey over two centuries, from the decline and collapse of the Ottoman Empire up to the present day. In a new chapter, Lewis discusses the origins of his book in the Cold War era and the events.
İstanbul'un tarihsel topoğrafyası. WOLFGANG MÜLLER-WIENER. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Yapı Kredi Yayınları, İst., 2001
Yayıncısının özgün şömizli cildinde, temiz durumda, 29x22 cm, 534 sayfa. Türkçe, İngilizce. Roma, Bizans ve Osmanlı… Bu üç büyük uygarlık, insanlık tarihinin en çarpıcı öyküsünü İstanbul’da sergiledi. İnsanı tanrıların gölgesinde bırakan Roma paganizmi, Bizans’ın siyasi kimliğe bürünmüş ortodoksluğu ve kendi içine kapanmış mistisizmi ile Osmanlı, birbirlerinden devşirdikleri kültür mirası üzerinde İstanbul’u yarattılar. İstanbul, bu uygarlıkların iç içe, yan yana durdukları, kimi zaman aynı hayat gerçeklerini paylaştıkları, kimi zaman da farklı yönlere uzanarak kendi özgün kişiliklerini tarihe kabul ettirdikleri bir kentin adı oldu.
İstanbul’un tarihini doğru okumak, bu dünya kentini şekillendiren uygarlık tabakaları üzerinde çok bilinmeyenli bir denklemi çözmekle mümkün. Wolfgang Müller-Wiener, bu gerçekten hareketle kentin “Byzantion”, “Konstantinopolis” ve “İstanbul” dönemlerini kuşatan yapı sanatını, topografik verilerin ışığında inceliyor.
Levent Karaduman yeni kelimeler= New Words. Küratör: İSMAİL ERDOĞAN. Beyoğlu Belediyesi, İst., 2022
Yayıncısının özgün karton kapağında, temiz durumda, 22x22 cm, 68 sayfa. 1978 yılında Bartın’da doğdu. 1992 yılında eski hat örneklerini inceleyerek çalışmalar yapan sanatçı, 1994 yılında hattat ve ebrucu Fuat Başar’dan sülüs ve nesih hat meşkine başladı. 2003 yılında icazet alarak kendi özgün eserlerini yurtiçinde ve yurtdışında açılan sergilerle sanatseverlerin beğenisine sundu.
Çeşitli kurum ve kuruluşlarda hat hocalığı, devletin üst düzey kurumlarına sanat danışmanlığı yaptı. Hat sanatını estetik açıdan çizgi bilimi olarak değerlendirip bu alanda araştırmalar ve incelemelerde bulundu. Uluslararası birçok koleksiyon ve müzelerde eserleri bulunan sanatçı, 300’ün üzerinde yeni hilye-i şerife tasarladı.
Klasik Hat sanatına getirdiği birçok yenilikle, çağdaş yorumlar yaparak çağdaş hat akımının öncüsü olmuştur.
Kutulamare : Hücum ve muhasarası bir Osmanlı Subayının hatıratı Binbaşı Mehmed Emin Bey. Yayına Hazırlayan: SEZAİ DUMLUPINAR. [ CİLTLİ ], Kültür ve Turizm Bakanlığı, Ankara, 2016
Yayıncısının özgün cildinde, temiz durumda, 24x16 cm, 485 sayfa.
[100 ADET SINIRLI SAYIDA BASILAN KİTAP] Tarih-i sahip Giray Han tıpkıbasım. SAHİP GİRAY HAN. [ CİLTLİ ], Mehmet Veli Menger Vakfı, İst., 2000
Yayıncısının özgün deri ciltlerinde, tıpkıbasım, çok temiz durumda, 22 x 15 cm, 318 sayfa. Menger Vakfı için 100 adet sınırlı sayıda basılan tıpkıbasımdır.
Kırım Hanlığı'nın kurucusu Kırım hanı Sahib Giray Han'a (1532-1551) atfedilmiş Osmanlıca (Arap harfli Kırım Tatarcası) el yazması nüshasından kuşe kağıda tıpkıbasımdır. Özel cildi içerisinde sadece 100 adet üretilmiştir.
Türk resim sanatında Şişli Atölyesi ve Viyana Sergisi. Proje: Yalçın Sadak, Sema Şener. AHMET KAMİL GÖREN. Şişli Belediyesi, İst., 1997
Özgün karton kapağında, çok temiz durumda, 28 x 22 cm, 208 sayfa, çok sayıda renkli ve s/b resimli. "Bu kitap 6 Mayıs-15 Mayıs 1997 tarihleri arasında Askeri Müze ve Kültür Sitesi'nde Sisli Belediyesi ile Resim ve Heykel Müzeleri Derneği'nin işbirliǧiyle gerçekleştirilen sergi nedeniyle hazırlanmıştır."
1000 adet basılmıştır.
Güneşin ve ateşin tadı, Gaziantep mutfağı. Editör: AYLİN ÖNEY TAN. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Yapı Kredi Yayınları, İst., 2014
Yayıncısının özgün şömizli cildinde, temiz durumda, 32x24 cm, renkli fotoğraflı 287 sayfa. “Güneşin ve Ateşin Tadı – Gaziantep Mutfağı”
Gaziantep Mutfağı kültürlerin harmanlanmasıyla zenginleşen ve tarihin derinliklerinden gelen müthiş bir geçmişe sahip. Asırların damıttığı lezzete, güneşin ve ateşin kattığı tat ekleniyor, Gaziantep mutfağını benzersiz kılıyor.
“Güneşin ve Ateşin Tadı – Gaziantep Mutfağı” kitabı Gaziantep evlerinde yaşayan, kimi kaybolmaya yüz tutmuş yemeklerden oluşan 163 tarif bulunuyor. Tarifler, Gaziantep Ticaret Odası tarafından oluşturulan bir komisyon tarafından seçildi. Komisyon Gaziantep mutfağı üzerine kitapları olan beş değerli yazardan oluşturuldu. Derlenen tarifler editörün süzgecinden geçen bilgiler ile zenginleşti, aile yadigârı tarifler ile bilgi ve birikimler harmanlandı. Kitap konusunun uzmanı bir ekip tarafından yayına hazırlandı. Gaziantep lezzetleri fotoğraflar, çizimler ve tasarım ile rengârenk iştah açıcı bir kitap olarak sofraya kondu.
Dolmabahçe, Çağlar boyu insan görünümleri III. ÇELİK GÜLERSOY. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], Turing Yay., İst., 1984
Yayıncısının özgün şömizli cildinde, şömizde yırtık ve yıpranma var, 35x25 cm, renkli ve siyah beyaz fotoğraflı 224 sayfa.
50. Yılında Akbank Resim Koleksiyonu. AHMET KAMİL GÖREN. [ CİLTLİ ŞÖMİZLİ ], AKBANK, İst., 1998
Yayıncısının özgün şömizli cildinde, çok temiz durumda, 30 x 23 cm, Türkçe, 302 sayfa, renkli resimli.
Selâm olsun Ahmet Hamdi Tanpınar: Doğumunun 120. yılı. Metinler: ALİ ŞÜKRÜ ÇORUK. [CİLTLİ], Beyoğlu Belediyesi, İst., 2021
Yayıncısının özgün cildinde, çok temiz durumda, 31 x 25 cm, 147 sayfa, renkli ve s/b resimli.