Müzayedemize 26 Nisan 2023 ÇARŞAMBA günü saat 20:00'e kadar internet sitemiz üzerinden pey verebilirsiniz. 20:02 itibariyle canlı müzayedemiz başlayacaktır. Müzayede firmamız satıcılar ile aracılar arasında aracı olup alıcı tarafından kazanılan her ürünün komisyon oranı: %15'tir.
ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Tüm ürünlerin kargoda taşıma esnasında oluşabilecek hasarın sorumluluğu tamamen alıcıya aittir. Müzayede firmamız bu konuda kesinlikle sorumluluk kabul etmeyecektir. Ödemeden hemen sonra ürünleri müzayede evimizden aldırabilirsiniz. Alıcı tarafından İstanbul dışından kazanılan ürünler, çerçevelerinden ayrılıp iki parça halinde gönderilecektir.
Müzayedemizdeki lotların her biri müzayede süresince müzayede evimizde görülüp incelenebilir.
!!! ÖNEMLİ !!! Komisyon oranı %15 olup tutarın tamamına %18 KDV oranı eklenecektir. ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Komisyon ya da vergi tutarları ile alakalı iadeler kesinlikle kabul edilmeyecektir, kuralların tamamı okunmuş kabul edilir
EREN EYÜBOĞLU (1907-1988) - İstanbul - Özgün Baskı (Ed. 16/100) 1980
Özgün baskı 43x58 cm
Gece mavisi ahşap çerçevesinde
Sağ alt köşesi imzalı
Eşi Bedri Rahmi Eyuboğlu ile birlikte D Grubu'nun unutlmaz kadın ressamlarından Eren Eyuboğlu'ndan enfes bir özgün baskı.
SALİH ACAR (1927-2001) - Çiçek Kuşlar - 1965
Kağıt üzerine sulu boya
24x22 cm çerçeve ebadı, gri paspartusu ile döneminin güzel ve ince çerçevesinde
Türk ressam Salih Acar 1927 yılında Filibe’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Filibe’de tamamladıktan sonra Sofya Güzel Sanatlar Akademisi’nin fresk bölümünde okudu(1945-1950). 1950’de İstanbul’a gelerek Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’ne girdi. Ayrıca iki yıl süreyle Zühtü Müridoğlu’nun atölyesinde heykel çalışmalarına katıldı.
Akademi’yi bitirdikten sonra, herhangi bir görev almayarak sanat çalışmalarına yöneldi. Bu arada Türkiye Ressamlar Cemiyeti’ne girdi. Büyük pano çalışmalarına ve dekoratif nitelikli resimlere ağırlık verdi.
Ayrıca fresk tekniğinde duvar resimleri yaptı; gravür ve desenler çizdi, Efes ve Tarabya Oteli yarışmalarını kazanarak bu yapıların duvarlarına fresk ve sgraffito türünde uygulamalar yaptı. Büyük kentlerde, çeşitli duvar resimleri çalışmalarında bulundu. Resmin yanı sıra, heykel sanatçısı olarak da bazı denemelere girişti. İlk kişisel sergisini 1955’te açtı.
1966 yılına kadar genellikle yöresel köylü figürlerinin üsluplaştırılmasına dayalı bir sanat anlayışı doğrultusunda yapıtlar veren Salih Acar, yüzeye bağlı, süsleyici ve çizgisel bir anlatıma öncelik tanıyan bu çalışmalarında, kırsal kesime özgü yaşamı, gerçekçi ve illüstratif bir bakış açısıyla yansıttı.
1966 yılından sonra doğayı inceleme ve çevresini araştırma çalışmalarına başladı ve o tarihten sonra resimlerine kuşları, denizleri, ormanları, balıkları ve doğada yaşayan bütün canlıları konu aldı. Yaban ördeği, turna, leylek, kartal, karga, balıkçıl, gibi kuş türlerini yakından inceledi ve sanatının ayrı dönemlerini oluşturan özel konular halinde ayrı diziler olarak işledi.
BEDRİ KORAMAN (1928-2015) "Kadın Figür"
Kağıt üzerine yağlıboya, paspartu ve dönem ahşap çerçeveli
45x38 cm, sağ alt köşede imzalı. Bedri Koroman'ın orijinal fotoğrafı ile birlikte.
Ressam, karikatürist ve çizgi romancı kimlikleriyle öne çıkan sanatçı 1950 kuşağı çizerlerindendir. Uzun yıllar Milliyet gazetesinde "muhabir-karikatürist" konumunda çalışarak siyasi karikatürler çizdi. Çizgi-roman çizerliği, film afişi ressamlığı da yapmıştır.
DEVRİM ERBİL (1937-) - DB İstanbul - 2011
Özgün baskı, sağ alt köşede imzalı
20x33 cm, çerçevesiz
ARA GÜLER (1928-2018) - Mavi İstanbul (Ed. 196/400)
Pozitif kağıt üzerine renkli baskı. Pozitif kağıt, negatif film üzerine çekilen görüntünün orijinal görüntüye uygun olarak oluşturulduğu ışığa duyarlı kağıttır. Orijinal paspartusunda (50 x 60 cm paspartulu, fotoğrafik bölge: 30 x 20 cm). Arka kısımda fotoğraf sanatçısının biyografisi mevcut. Güler’den ıslak imzalı. 400 adet limitli baskı, tamamı numaralı. 196/400.
DEVRİM ERBİL (1937-) - İstanbul, Süleymaniye'de Kış (Ed. 75/100)
Özgün baskı, sağ alt köşede imzalı, edisyonlu
44x60 cm, çerçevesiz
HOCA ALİ RIZA (1858-1930) - Şelâle - Orijinal Karakalem
Kağıt üzerine karakalem
15x21 cm, çerçevesiz
İmzalı, numaralı, beyaz boya lekeleriyle gölgelendirme denenmiş
Asker ressamlar kuşağının önde gelen temsilcilerinden biri olan Hoca Ali Rıza, İstanbul’un Anadolu yakasının mütevazı hayatının içine doğar ve doğduğu semtin adı ile "Üsküdarlı Ali Rıza" olarak anılır. Karakalem ile suluboya tekniğindeki yetkinliği ve hızlı çalışma temposuyla binlerce eser üretmiştir.
HOCA ALİ RIZA (1858-1930) - Figürlü Peyzaj - Orijinal Karakalem
Kağıt üzerine karakalem
15x21 cm, çerçevesiz
İmzalı, numaralı, beyaz boya lekeleriyle gölgelendirme denenmiş
Asker ressamlar kuşağının önde gelen temsilcilerinden biri olan Hoca Ali Rıza, İstanbul’un Anadolu yakasının mütevazı hayatının içine doğar ve doğduğu semtin adı ile "Üsküdarlı Ali Rıza" olarak anılır. Karakalem ile suluboya tekniğindeki yetkinliği ve hızlı çalışma temposuyla binlerce eser üretmiştir.
AYLA [SELİ HÜNGEN] - Yüzler (12 tabloluk tam seri) 27 Ekim 1969
Serinin 12 resmi de ayrı ayrı siyah çerçevesinde ve kahverengi paspartusunda
Kâğıt üzerine guaj, 42x32 cm
Ayla Hüngen, 70'li ve 80'li yılların sanat ortamında Paris ekolünden yetişen kadın sanatçılarımızdandır. Resimleri nadirdir.
UTKU VARLIK (1942-) - Figüratif Soyut - 1999
Tuval üzerine yağlı boya ve karışık teknik,
Sağ alt köşesinde imzalı, tuval arkası damgalı.
35x27 cm, çerçevesiz
Sanatsal eğitimine 1961 - 1966 yılları arasında Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü Bedri Rahmi Eyüboğlu ve Sabri Berkel atölyelerinde başlayan Utku Varlık daha sonra oyma baskı (gravür) ve taş baskı (litografi) atölyelerinde devam etmiştir. 1970 yılında Paris´e gitmiş, 1971 - 1974 yılları arasında Güzel Sanatlar Ulusal Yüksekokulu´nda George Dayez ile, 1973 - 1975 yılları arasında da Cachan Atölyesi´nde taşbaskı çalışmıştır.
FAHRİ SÜMER (1942-) - Ana - (Ed. 2/20) 1987
Özgün baskı, metal gravür, edisyonlu, çerçevesiz, 31x23 cm
"Fahri Sümer, resmi pitoresk bir yaşam kültürüne dayandığı kadar, aynı zamanda estetiğin özgün tadını kendi kıvamında lirik bir duyumsama boyutunda barındıran görsellikle de karşımızda konuşlanıyor. Hareket, dinamik bir yaşam, mekan kurgusunun içinde, rahat ve içten fırça sürüşün yalın atılımı olarak karşımızda durduğu ölçüde, hayatı dönüştüren bir sihirli el gibi de işlev görüyor. Resmin bütün estetik unsurlarını hesaba katarak ilerleyen özgün resim dilinin sahibi sanatçıdır. Bu dil görsel tadın mekan, insan, doğa açılımlarında yani görsel tad alanları yaratarak hayat serüvenine devam ederken, yeni bir resim ritmini de insana yakalattırıp, hissetiriyor. Tarihsel, doğal mekanlar insan örgüsünün bütün boyutlarıyla harmanlanıyor; kıyı, kent, sayfiye yeri parçaları bir gözlemin yanında yaşanmışlığın da kuşatıcı lirik izini üzerlerinde taşıyor. Rengin biçimle, hareketle var olduğu bir tablo mimarisi, derinlerde kendini güçlü bir boyut olarak hissetiriyor. Evet, konstrüksiyon güçlü bir mimari boyut ve açılıma da sahip Fahri Sümer, mekanı, insanı, doğayı, bütün bir yaşamsal alanı kuşatarak yalınlaştırmak ve yeni görsel ifade noktaları yaratarak uzam...
HASAN KAVRUK (1918-2007) - Soyut
Kağıt üzerine karışık teknik, imzalı
çerçeveli 41 x 48 cm., resim alanı: 22 x 29 cm. Çağdaş Türk resim sanatında lirik soyutlamacı anlayışın öncülerinden olan ressam, Modern Figüratif akımın en ısrarlı icracı ve takipçilerindendir.
Yurt dışında; yirmibeşten fazla sanat merkezinde eserleri sergilenmiştir.Ayrıca Brezilya'nın Sao Paulo kentinde 1967 yılında düzenlenen Bienale yapıtları seçilerek Türk resmini temsil eden sanatçılardan birisi olmuştur.
ŞAHAP AYHAN (1926-2005) - İstanbul ve Saltanat Kayıkçıları
Kağıt üzerine suluboya ve gölgelendirme guajı,
23x16 cm, çerçevesiz,
Gerçek adı Ali Şahabettin Ayhan. Çizgi romanlarında 'Şahap Ayhan' ismini kullandı.
1926 yılında İstanbul Üsküdar'da doğdu. İlkokulu Üsküdar Ravza-i Terakki Mektebi’nde okudu. Öğrenimini Üsküdar Paşakapısı Ortaokulu ve Haydarpaşa Lisesi'nde devam ettirdi. Yüksek öğrenimini İstanbul Edebiyat Fakültesi'nde 2 yıl Tarih bölümü, Felsefe, Coğrafya, Sanat Tarihi bölümlerinde birer yıllık öğrenciliğin ardından tamamladı.
İlk çizgiromanı Mahmut Şevket Beşinci’nin yazdığı "Pire Nuri Cumhuriyet Bayramında", 1944'de Mehmet Faruk Gürtunca’nın yayınladığı Afacan Çocuk Sesi dergisinde yayınlandı. Ardından aynı dergiye "Pire Nuri Karaborsacılar Peşinde" ve "Pire Nuri'nin Yaramazlıkları" adlı çizgiroman serilerini çizdi. 1946 yılında "Yarın" gazetesinde ressam olarak çalışmaya başladı .
1947 yılında Çocuk Sesi dergisine "Kralın Hilesi", Çocuk Haftası dergisine Ayhan Erer'le birlikte "Atilla Geliyor", ardından "Atilla'nın Ölümü", "Arslan Yüreği" gibi eserler hazırladı.
Bir Şahap Ayhan karesiKırklı yılların sonunda üniversiteyi bitirip yedek subay olarak askere giden Şahap Ayhan, 1950 yılında askerlik görevini tamamlayıp Babıali'ye çizer olarak döndü. Memleket, 101 Roman, Vatan, Yeni Sabah, Ceylan, Hür Anadolu, Sabah, Tercüman, Son Havadis, Tercüman Çocuk, Türkiye, Türkiye Çocuk, Çocuk Haftası gibi dergi ve gazetelere çizgiromanlar, yazı resimlemeleri, tarihi tablolar hazırladı.
1950 yılında Mustafa Kızıltan'ın "101 Roman" adlı haflalık çocuk dergisine "ZIU'nun Maceralari", ve "Kara Kamçının Serüvenleri" adlı ilk Türk bilimkurgu çizgiromanlarını yazıp çizdi.
1953 yılında ilk tek kahramanlı Türk çizgiroman dergisi Köroğlu'nu Galip Bülkat’la birlikte çizdi, Köroğlu'nun yayını 40 sayı sürdü.
1952 yılından başlayarak Yeni Sabah Gazetesi'nin çizgiroman ilavesine "Resimle İstiklal Savaşı", "Baltacı ve Katerina", "Safiye Sultan", "Kleopatra", "Çiçi", gibi çok sayıda çalışmalar yaptı.
1955 yılında Ceylan dergisinde "Karabulut Kargalar Ülkesi", "Karabulut Gökleri Yenen Adam" gibi çizgiromanları derginin arka sayfasında renkli olarak basıldı.
Çok üretken bir çizerimiz olan Şahap Ayhan, Kazanova, Don Juan, Denizaltı Korsanları, Arzın Merkezine Seyahat, Dede Korkut, Alpaslan, Şeyh Şamil, Rasputin, Kara Orkun, Kara Pelerin, Akbulut, Tengiz, Hacı Bektaş-ı Veli, Gazavatlı Hayreddin Paşa gibi çeşitli konularda çizgiromanlar yaptı. Bilimkurgu tarzı çizgiromanlar hazırlamasında, ünlü çizer Alex Raymond'un Türkiye'de "Baytekin" adıyla yayınlanan Flash Gordon’un okunup sevilmesinde büyük rolü oldu. Çizgiromanlarda ışık ve gölgeyi en iyi kullanan çizerimizdir.
OĞUZ ARAL (1936-2004) - Orijinal Karikatür
Kağıt üzerine çini mürekkebi ve tarama ucu
24.5 x 20 cm
ALAEDDİN BENDELERİ (İdadiye Birinci Sınıf Şakirdanından) "Osmanlı dönemi kalyon Boğaz'da" [c. 1920'ler]
Kağıt üzerine karakalem,
27x34 cm, çerçevesiz, sol üst köşede imzalı
TURHAN SELÇUK (1922-2010) - Süleyman Saim Tekcan'ın deneme baskılarından - 2002 (Ed E/A) Gravür Baskı
Hahnemühle kağıt üzerine nadir gravür baskı
39 x 27 cm
EREN EYÜBOĞLU (1907 - 1988) - Heybeli Köylüler, Yazma - 2004
Eyüboğuları'nın Kalamış'taki kendi atölyelerinde öğrencilere kendi kalıplarıyla yaptırdığı yazma
çerçevenin Arkası atölyenin kendi kağıdıyla kapanmıştır
Paspartulu,
Paspartu ölçüsü: 32 x 42 cm, Resim alanı: 23 x 32 cm
EREN EYÜBOĞLU: 1907 Romanya doğumludur. Bedri Rahmi ile evlenmiştir. Ressam, seramikçi, litografi, mozaik,gravür ve yazma sanatçısıdır. 29 Ağustos 1988'de Kalamış'ta vefat etmiştir.
MEHMET HAMDİ EYÜBOĞLU: 1939 İstanbul doğumludur. Yazmacılığa 1950'de başlamıştır. Kalıplarını kendisi oyar. Boyalarını kendisi hazırlar. Tüm kompozisyon ve renk cümbüşlerini kendisi düzenler.
Yazma Nedir?
Kalıpla kumaş üzerine baskı yapma sanatına "yazma" derler. Bütün işlemler el işidir. Renkler fırça ile konur. Her parça ayrı ayrı boyanır. Özgün baskı sanatlarının en özgünüdür.
ERSİN BURAK - Corto Maltese İstanbul'da - 2021
Kağıt üzerine, İmzalı
59 x 41 cm
CEVDET (Osmanlı dönemi ressam) - Büyükada Peyzaj - tarihsiz
Duralite marufle tuval üzerine yağlıboya, haliyle, tuval kenarlarında yıpranma ve iki küçük delik mevcuttur
19x29 cm, çerçevesiz
ÖZLEM ACAR - Figüratif İllüstrayon
Kağıt üzerine illüstrasyon, karışık teknik
41x31 cm, ahşap çerçevesi ve paspartusunda
Sağ alt köşede imzalı
KLARK - Poligonal Geometrik Soyut Portre (Ed. 2/20) - 2017
Edisyonlu dijital baskı
32x25 cm, çerçeveli
Sağ alt köşede imzalı, sol köşede edisyon
MURAT GERMEN (1965-) - Kar ve İstanbul
Orijinal manipüle edilmiş baskı, çerçeveli
33x43 cm, sol alt köşede imzalıdır
HÜLYA ÖZDEMİR (1972-) - Portre (Sangmu Serisi'nden) -
Kağıt üzerine karışık teknik, çerçeveli
34x28 cm
GÜLTEKİN YILDIZ - Kırmızı Sandal - 1999 (Ed. 1/40)
Ağaç baskı gravür, edisyonlu
54x37 cm çerçeve, 31x17 cm resim boyutu
HİKMET BARUTÇUGİL (1952-) - Köklerin Salınımı - Orijinal Ebrû - 2015
Orijinal ebrû, sağ alt köşede sanatçıdan imzalı
43x33 cm
EKİN BÜYÜKŞAHİN (1985-) - Smooth Jazz - Soyut Portre - Soğuk Damgalı
Dijital baskı, arkası soğuk damgalı
55x40 cm, ahşap çerçeveli
KEREM ARDAHAN (1983-) - Soyut - 2019
Kağıt üzerine karışık teknik
35x20 cm, çerçeveli, sağ alt köşede imzalı
KEREM ARDAHAN (1983-) - Soyut - 2019
Kağıt üzerine karışık teknik
35x20 cm, çerçeveli, sağ alt köşede imzalı
İSMET ÇAVUŞOĞLU (1946-) - Peyzaj
Kağıt üzerine karışık teknik
35x50 cm, çerçeveli, sağ alt kısımda imzalı
KOLEV (Bulgar Ressam) - The Old Plovdiv [i.e. Eski Filibe - Bulgaristan'da Geleneksel Türk Evleri ve Mahallesi] - 1994
Kağıt üzerine karışık teknik
34x29 cm, çerçeveli, sağ alt kısımda imzalı
MESUT EREN (1968-) - Figüratif kadın - 1987 Gravür Baskı (Ed. 31/50)
Kağıt Üzerine Çelik Gravür Baskı, (Ed. 31/50)
45x35 cm, çerçeveli, sağ alt kısımda imzalı
FARUK ÖZ (1955-) - Natürmort
Tuval Üzerine Yağlı Boya
58x48 cm, varaklı çerçevesinde, sağ alt kısımda imzalı
MICHELANGELO (1475-1564) - Cennetten Kovulma - Damgalı (Vatikan Müzesi olabilir)
Müze Baskı
56x48 cm, ahşap çerçevesinde
ULVİ (Üsküdar) - Karakalem Çalışması - Osmanlı Dönemi
Kâğıt üzerine kara kalem 29x36 cm
Sol alt köşesi kırmızı kuru kalemle imzalı
Paspartusunda
CEMAL - Kara Kalem Peyzaj, Bodrum - Osmanlı Dönemi
Ahşap çerçeveli, 33x28 cm
ANONİM - Soyut Sarı (Durmuş Döven'den Cüneyt Ayral'a ithaflı - 2011)
Tuval üzerine yağlı boya,
60x40 cm, çerçevesiz
(CÜNEYT AYRAL KOLEKSİYONU'NDAN) Durmuş Döven'den Cüneyt Ayral'a ithaflı - 2011
WILLIAM MASSEY - Irene - 1999
Arkası ithaflı - imzalıdır.
Tuval üzeri yağlı boya,
50 x 70 cm
MEHMET GÜLER (1944- ) - Durch die glühende Hitze - (Ed. 40/65) 1982
Ed. 40/65 1982
Çelik gravür, özgün baskı, çerçeveli 40 x 54 cm, resim alanı: 20 x 27 cm
1965 yılında Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü Resim Bölümü'nden mezun olmuştur. Çeşitli ülkelerde 100'den fazla çeşitli sergiler açmış, grup sergilerine, bianellere, trianellere ve uluslararası sanat fuarlarına katılmıştır.
Güzel Sanatlar Akademisinin Grafik bölümünde serigrafi ve gravür atölyelerinin kuruluşu sağlandıktan sonra ve bu atölyelerden yetişen sanatçılar arasında dikkat çeken Devrim Erbil, Süleyman Saim Tekcan, Ergin İnan, Utku Varlık,Fevzi Karakoç vb. kişiliği olan Türk özgün baskı sanatının oluşmasında çaba sarf ettikleri görülmüştür
BEDOL - Nü / L'amande Perenne - 1999
Tuval üstüne karışık teknik. Soyut nü figürün göğüs kısmı emaye bir parça üzerinde çalışılarak ressam tarafından eklenmiştir.
50 x 70 cm (CÜNEYT AYRAL KOLEKSİYONU'NDAN)
T. BAYKARA - Kış Peyzajı - 2001
Kağıt üzerine sulu boya,imzalı
çerçeveli 43 x 35 cm, resim alanı: 32 x 24 cm.
NİLGÜN YÖNTER ERCANTÜRK - Beş Çayı (Postmodern Çini) - 2000
Çini üzerine karışık teknik,
63x51 cm, çerçeveli,
Sol alt köşede imzalı
Doğulu minyatüre Batılı bir hava getiren Ercantürk, minyatüre getirdiği postmodern yenilik dahilinde ilk sergisini 1985 yılında İstanbul'da açan kadın ressam, bugüne kadar 10 tanesi kişisel 6 tanesi karma olmak üzere 16 sergiye katılmıştır. Minyatürlerdeki her biri ince ve narin karakterler, yapılması zor desen ve motiflerle birleşince otaya farklı bir tad, farklı bir tarz doğmuş. Minyatürleriyle bizi bir masal ülkesine götüren sanatçının renk seçimindeki titizliği, minyatürlerin canlı ve hareketli olmasını sağlıyor.
MÜŞEBBİR MİHRİBAN (?) - Soyut Peyzaj - 1992
Kontrplak üzerine yağlı boya ve akrilik,
Enfes bir Seven Sanat Galerisi çerçevesinde,
55x57 cm çerçeve, 32x33 cm resim boyutu,
İran'lı modern kadın sanatçı
PIERRE AUGUSTE LAHAUT (1931-2013) - Nü - Özgün Baskı (Ed. E/A)
Özgün baskı, (Ed. E/A),
83x64 cm,
Ahşap çerçevesinde
ABIB ISMAILOV (1939-) - [Semerkant Gecesi] - 1992
Tuval üzerine yağlıboya
28x28 cm, çerçeveli,
Sağ alt köşesi ve tuvalin arka yüzü imzalı
Abib Ismailov, 25 Kasım 1939'da Kırım'ın Akmescit [Simferopol] ilçesine bağlı bir Çağatay köyünde doğdu. 1958-1962'de Taşkent'te P. Benkov'un adını verdiği sanat okulunda okudu. SSCB Sanatçılar Birliği üyesiydi. Şehir sergilerinin daimi katılımcısı olan sanatçılardandı.
İlk kişisel sergisini 1989 yılında Semerkant bölgesinin Pastdargom semtinde Ilyich'in adını verdiği Galeri'de açtı.
1999'da Semerkant Yabancı Dil Enstitüsü'nde yıldönümü sergisi düzenlendi.
2013 yılında Abib Ismailov'un “Zeravşan Pınarları” kişisel sergisi “Aysel” Galerisinde düzenlendi.
Bugünlerde Ismailov Semerkand'da yaşıyor ve çalışıyor. Resimleri (peyzajları ve portreleri) Semerkant tarih ve kültür müzesinde ve ayrıca Rusya, Almanya, Japonya, Çek Cumhuriyeti, İspanya ve Bulgaristan'ın özel galerilerinde bulunmaktadır.
M. İ. - 1998 İstanbul Galata Kulesi ve Çevresi - Gravür (Ed. 127/150)
Özel kağıda gravür baskı, 22 x 30 cm
ESRA BAŞARAN - 2001 Galata Kulesi - Gravür (Ed. E/A)
Özel kağıda gravür baskı, 22 x 17.5 cm
AHMET ÖĞRETEN (1965-) - Taksim Meydanı - Sulu Boya. Sergi Kataloğuyla beraber.
Özel dokulu kağıda orijinal sulu boya, 35 x 27 cm
İmzasız,
Taksim Meydanı, Tramvay , Atatürk Heykeli ve çevrede yürüyen insan figürleri
Ahmet Öğreten Sergi Kataloğu:
Özel baskı,Tarihsiz, 21 x 30 cm, 12 sayfa.
ÖMER DİNÇER KILIÇ (1970-) "Agoafute Dervish" (Ed. 297/500) 2001
Kağıt üzerine orijinal bakır baskı gravür, edisyonlu, paspartulu
20 x 26 cm
ESCHER ETÜDÜ "Dönüşüm" 1990'lar
Duralit üzerine marufle kağıda çini mürekkebi, tarama ucu ve fırça ucu kullanılarak yapılmış Escher etüdü
34 x 35 cm