Müzayedemize 12 KASIM PAZAR GÜNÜ, SAAT 22:00'ya kadar internet sitemiz üzerinden pey verebilirsiniz. Aynı gün, SAAT 22:02 itibariyle canlı müzayedemiz başlayacaktır. Müzayede firmamız satıcılar ile aracılar arasında aracı olup alıcı tarafından kazanılan her ürünün komisyon oranı: %20 tir.
ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Tüm ürünlerin kargoda taşıma esnasında oluşabilecek hasarın sorumluluğu tamamen alıcıya aittir. Müzayede firmamız bu konuda kesinlikle sorumluluk kabul etmeyecektir. Ödemeden hemen sonra ürünleri müzayede evimizden aldırabilirsiniz. Alıcı tarafından İstanbul dışından kazanılan ürünler, çerçevelerinden ayrılıp iki parça halinde gönderilecektir.
Müzayedemizdeki lotların her biri müzayede süresince müzayede evimizde görülüp incelenebilir.
!!! ÖNEMLİ !!! Komisyon oranı %20 olup tutarın tamamına %20 KDV oranı eklenecektir. ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Komisyon ya da vergi tutarları ile alakalı iadeler kesinlikle kabul edilmeyecektir, kuralların tamamı okunmuş kabul edilir
HABİP AYDOĞDU (1952-) - Figür 1993
Kağıt üzerine mürekkep,
42 x 34 cm çerçeve, 30 x 21 cm resim boyutu,
Kadın ressam Leman Tantuğ (1926-?)’a “Leman Tantuğ ustaya saygıyla” ibaresiyle ithaflı ve sol alt köşede imzalı
MUSTAFA AYAZ (1938-) - Desenler 1988
Kağıt üzerine karışık teknik (füzen, mürekkep ve kuru boya),
42 x 39 cm çerçeve, 25 x 23 cm resim boyutu,
“Sevgili Mefaret’e, 8-10-1988” ibaresiyle ithaflı ve imzalı
ERGİN İNAN (1943-) - Litografi 1984 - "Widersinnige Sinnsprüche (Hikmetli Aykırı Sözler)" (Ed. 108/250)
Fine Art kağıda litografi,
40 x 30 cm,
Alt kısımda imzalı, edisyonlu ve tarihli
1984 yılında Berlin'de Mariannenpresse tarafından özel kağıda 250 adet basılmış kitabın 108 no’lu nüshasında kitaptan ayrı olarak mevcut olan ve Ergin İnan tarafından özel olarak imzalanmış çizimdir.
İBRAHİM BALABAN (1921-2019) - İsismsiz 1959
Kağıt üzerine kuru boya,
40 x 35 cm çerçeveli, 26 x 21 cm resim alanı,
Sol alt kısımda “15 Temmuz 1959 Balaban” şeklinde imzalı
TAYFUR SANLIMAN (1930-2016) - İsimsiz 1989
Duralit üzerine yağlı boya,
46 x 39 cm çerçeveli, 34 x 26 cm resim alanı,
Sağ alt köşede imzalı ve tarihli
ZÜHTÜ MÜRİDOĞLU (1906-1992) - Çıplak 1990 - Gravür (Ed. 30/ 35)
Kağıt üzerine gravür baskı (Ed. 30 / 35),
58 x 50 cm çerçeveli, 35 x 30 cm resim boyutu,
Kağıtta hafif dalgalanma mevcut,
Sağ alt köşede imzalı ve tarihli, sol alt köşede edisyonlu
DEVRİM ERBİL (1937-) - İstanbul Ayasofya Kırmızı Serisi 2018 (Ed. 5/25 [B])
Kağıt üzerine serigrafi (Ed. 5 / 25),
100 x 70 cm,
Çerçeveli,
Sağ alt köşede imzalı,
İBRAHİM ÇİFTÇİOĞLU (1952-) - Pastoral 1: Günışığı aşkına! 1992 - 10 ADET ÖZGÜN BASKI bir portfolio içerisinde
Özel kalın kağıt üzerine özgün ipek baskı,
50 x 35 cm,
Her biri (Ed. 48 / 150)
10+1 adet,
Sağ alt köşelerinde imzalı, sol köşede edisyonlu
“Pastoral” Eylül 1992’de Emek Serigrafi Atölyesi’nde 50 x 35 cm boyutlarında 50 değişik özgün ipek baskı olarak gerçekleştirildi. Her biri 165 adet basıldı. 150 adedi numaralı, 15 adedi EA olarak imzalandı, 25 numaraya kadar olan özgün baskılar tek bir ciltte, 125 adet özgün baskı ise 10’arlı 5 ayrı dosyada toplandı.
UTKU VARLIK (1942-) - Figüratif Soyut Kompozisyon 1999
Kağıt üzerine karışık teknik,
55 x 41 cm çerçeveli, 32 x 17 cm resim boyutu,
Çerçevenin arkasında ressamın kendisine özel damgası mevcuttur,
Sol alt köşesinde imzalı
Sanatsal eğitimine 1961 - 1966 yılları arasında Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü Bedri Rahmi Eyüboğlu ve Sabri Berkel atölyelerinde başlayan Utku Varlık daha sonra oyma baskı (gravür) ve taş baskı (litografi) atölyelerinde devam etmiştir. 1970 yılında Paris´e gitmiş, 1971 - 1974 yılları arasında Güzel Sanatlar Ulusal Yüksekokulu´nda George Dayez ile, 1973 - 1975 yılları arasında da Cachan Atölyesi´nde taşbaskı çalışmıştır.
ÖMER ULUÇ (1931-2010) - Kuş - Litografi
Kağıt üzerine litografi,
50 x 35 cm çerçeveli,
Sağ alt köşede “Ö” paraflı
SELİM TURAN (1915-1994) - Soyut Kompozisyon
Kağıt üzerine yağlı boya,
42 x 32 cm çerçeveli, 25 x 15 cm resim boyutu,
Sağ alt köşede imzalı
CEMİL CEM (1882-1950) - "Zafer-i Nihâî: Zaten hasta değil miydi?" 1918 - Orijinal Cem karikatürü
Kağıt üzerine karakalem,
50 x 36 cm çerçeveli, 25 x 20 cm resim alanı,
Sağ altta imzalı, yazılı.
1918 yılında 1. Dünya Savaşı’nın bitimiyle Türk askerini karikatüründe yenik olarak tasvir eden Cem, uluslararası literatürde Osmanlı’nın “hasta adam” olarak görülmesine gönderme yapmaktadır.
Türk diplomat, karikatürist ve editor Cemil Cem, II. Meşrutiyet’in ilanıyla II. Abdülhamid’in koyduğu resim yasağının kalkmasından sonra 1908'de yayımlanmaya başlayan ve Türkiye'nin ilk önemli mizah dergilerinden biri olan Kalem'e Avrupa'dan karikatürler göndermeye başladı. Karikatürleri yalnızca çizgiye dayanmıyor altyazıya da önem veriyordu. Bu yönüyle Cem’in çizdikleri o zamana kadar çizilenlerden farklıydı. Cem ülkesindeki güncel siyasal gelişmeleri Avrupa'dan izleyemediğini düşünerek 1910'da görevini bırakıp İstanbul'a döndü. Aynı yıl ünlü mizah dergisi Cem'i çıkarmaya başladı. Artık tek uğraşı karikatür olmuştu. Derginin ilk sayısında "Bir İki Söz" başlığı altında yazdığı önsözde, karikatürün hem söz sanatı olarak edebiyata, hem de çizgiye dayandığını; ince bir alay taşımadan ve becerili bir çizgi sergilemeden karikatür olamayacağını vurguladı. Devlet adamlarının portre karikatürlerinde kişiliklerinin ve dış görünüşlerinin en belirgin yanlarını ustaca yansıtıyordu. Cem, dergide karikatürlerden başka, takma adlarla yazılar da yazdı. Refik Halit’in de bu dergide “Kirpi-i Natüvan” (Halsiz Kirpi) takma adıyla yazıları yayımlandı. II. Balkan Savaşı sırasında cepheden yenilgi haberi gelmeye başlayınca Cem 1912'de dergiyi kapattı ve Avrupa'ya gitti. Kurtuluş Savaşı'nın başladığı yıllarda Avrupa'daydı. Savaş sürerken yurda döndü ve İstanbul Sanayi-i Nefise Mektebi (şimdiki Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi)'nde müdürlük yaptı. 1927'de dergisi Cem'i yeniden yayımlamaya başladı. Vergilerin ağır olmasını eleştiren bir karikatürü nedeniyle yargılanıp bir yıllık hapis cezasına çarptırıldıysa da beraat etti. O dönemin bakanlarından Recep Peker'i konu alan bir karikatürü nedeniyle dergisi 1928'de kapatıldı ve karikatür yayımlaması yasaklandı. Bir süre İstanbul Belediye Şehir Meclisi üyeliği yaptıktan sonra evine çekilen Cem, zamanını resim yapmaya ayırdı.
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
Çerçeveli
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
Çerçeveli
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
Çerçeveli
HASAN KAVRUK (1918-2007) - Soyut Kompozisyon
Karton üzerine karışık teknik,
13 x 10 cm
Sağ alt köşede imzalı
HALUK NAZMİ DAGA (1924-2010) - Soyut Kompozisyon 2003
Kağıt üzerine karışık teknik,
48 x 34 cm,
Sağ alt köşede imzalı
HALUK NAZMİ DAGA (1924-2010) - Soyut Kompozisyon
Kağıt üzerine karışık teknik,
64 x 49 cm çerçeve boyutu,
Sağ alt köşede imzalı, tarihsiz
HALUK NAZMİ DAGA (1924-2010) - Soyut Kompozisyon 1987
Kağıt üzerine karışık Teknik,
61 x 45 cm çerçeveli, 49 x 34 cm resim alanı,
Sağ alt köşede imzalı
HALUK NAZMİ DAGA (1924-2010) - Soyut Kompozisyon 2004
Kağıt üzerine karışık Teknik,
72 x 58 cm çerçeveli, 49 x 34 cm resim alanı,
Sağ alt köşede imzalı
GÜZHAN MÜSTECAPLIOĞLU (1963-) - İsimsiz
Osmanlıca el yazması Beyoğlu kitabet belgesi üzerine karışık teknik, 79x65 cm çerçeve, 57x41 cm resim ebatları
CEMRE ÖZKURT - Linolyum 1998 (Ed. EA & 2/6)
Fine Art kağıt üzerine linol baskı (Ed. EA & 2 / 6)
25 x 23 cm,
Sağ alt köşede imzalı
MÜBECCEL LEYLABADİ ÇALTOLU (1926-2018) - Başaklar, Feraceli Kadın, Menekşeler ve Kuş 2000
Tuval üzerine yağlı boya Çerçeveli, 75 x 54 cm Sağ alt köşede imzalı 1953'de İstanbul Güzel Sanatlar Akademisi Cemal Tollu Atölyesi'nden mezun oldu. 1958-1980 yılları arasında Tahran ve haricen Avrupa ülkeleri ile ABD'de bulunan ressam, ilk kez arkadaşları ile birlikte Fransız Konsolosluğu'nda düzenlenen "Yedi Kişi Resim Sergisi"'ni açtı. Peyzaj, portre ve natürmortun kompozisyonu olan çalışmalarında çoğunlukla yağlıboya ve akrilik kullanan sanatçının aynı zamanda şiir çalışmaları da vardır.
MÜBECCEL LEYLABADİ ÇALTOLU (1926-2018) - Renkler Bahçesi
Tuval üzerine yağlı boya Çerçeveli, 75 x 54 cm Sol alt köşede imzalı 1953'de İstanbul Güzel Sanatlar Akademisi Cemal Tollu Atölyesi'nden mezun oldu. 1958-1980 yılları arasında Tahran ve haricen Avrupa ülkeleri ile ABD'de bulunan ressam, ilk kez arkadaşları ile birlikte Fransız Konsolosluğu'nda düzenlenen "Yedi Kişi Resim Sergisi"'ni açtı. Peyzaj, portre ve natürmortun kompozisyonu olan çalışmalarında çoğunlukla yağlıboya ve akrilik kullanan sanatçının aynı zamanda şiir çalışmaları da vardır.
ALİ BERTAN VONALI - İsimsiz
Fine Art kağıda karışık teknik,
40 x 30 cm,
Sol alt köşede imzalı
JALE GÜN (1923-?) - Soyut Kompozisyon
Mukavvaya marufle tuval üzerine yağlıboya,
45 x 55 cm,
Sağ alt köşede imzalı
Cumhuriyet Dönemi ilk kadın ressamlarımızdan Jale Gün’den nadir bir resim
DİDEM ÜNLÜ (1966-) - İsimsiz 1998
Kağıt üzerine yağlı boya,
Çerçeveli: 30x25, İç alan: 24x20 cm,
Sol alt köşede imzalı
HİKMET KARAGÖZ (Abbas) (1946-2020) - Deniz ve Taka 1999
Kağıt üzerine guaj boya,
43x38 cm, çerçeveli,
Sol altta imzalı ve tarihli
Tiyatrocu ve Bizimkiler dizisinin Abbas karakteri ressam Hikmet Karagöz’den nadir çıkan bir resim.
FERNANDO BOTERO'DAN REPRODÜKSİYON
Tuval üzerine karışık teknik,
Çerçeveli: 56x47 cm; çerçevede ufak yıpranmalar mevcuttur,
İmzasız
ARİF AŞÇI (1958-) - Balonlar ve Haliç
Özgün baskı fotoğraf,
Çerçeveli: 82x44 cm, İç alan 58x20 cm,
Sağ alt köşede fotoğrafçıdan imzalı
NEJAT GÖNENÇ (1927-1986) - Portre 1949
Kağıt üzerine pastel boya,
Çerçeveli: 51x40 cm, İç Alan: 31x23 cm.,
Altta imzalı ve tarihli
19. yy taşbaskı - Rumeli Hisarı
Çerçeveli: 28x22 cm, İç Alan: 14x12 cm,
Anonim
OLICA İmzalı - Stari Mostar (Mostar Köprüsü)
Sulu boya ve rapido kalem,
Çerçeveli: 33x28 cm, İç Alan: 18x13 cm,
Sol köşede imzalı
YÜKSEL ERTAN - 1910'dan Evvel İstanbul - Orijinal karikatür
Kağıt üzerine karışık Teknik,
Çerçeveli: 38x28 cm, iç Alan: 29x20 cm,
Sağ alt köşede imzalı
ANONİM - Paris
Tuval üzerine yağlı boya,
Çerçeveli: 74x61 cm, iç Alan: 59x48 cm,
İmzasız
BERRAK İŞCAN - Kadın Portre
Tuval üzerine akrilik,
30x30 cm,
Sağ alt köşede imzalı
BERRAK İŞCAN - Kadın ve Ev
Tuval üzerine akrilik,
30x30 cm,
Sağ alt köşede imzalı
ANONİM - Kız Kulesi ve Gemi
Ebrû üzerine minyatür,
Çerçeveli: 23x19 cm, iç Alan: 12x8 cm,
İmzasız
EVREN İmzalı - Nü
Kağıt üzerine karışık teknik,
Çerçeveli: 16x18 cm, iç Alan: 12x12 cm,
Sağ üst köşede imzalı
BİRGÜL imzalı gravür - Ünik, tek baskı (Ed. E/A)
Fine Art kağıda gravür baskı, (Ed. E/A),
Çerçeveli: 27x21 cm, iç Alan: 14x10 cm,
Sağ alt köşede imzalı
TAN ORAL - Müjdat Gezen "Ustalarım" kitabı için Ulvi Uraz portresi
İmzalı, çerçeveli 34 x 29 cm, iç alan 22 x 13 cm
TUNCAY ŞEVKETOĞLU - İstanbul
Tuval üzerine yağlı boya,
40 x 34 cm,
Sağ alt köşede imzalı
NECDET ÇATAK (1956-2018) - Dolmabahçe -Özgün Baskı (Ed. 7/10) 1996
Özgün Baskı,
48 x 32 cm,
Sağ alt köşede imzalı ve tarihli
AUDREY PREISSLER - "Wheely" Litografi Özgün Baskı (Ed. 1/100)
Kağıt üzerine litografi,
Kağıt üzerinde lekeler mevcut, kartona yapışık, haliyle,
17 x 17 cm,
Sağ alt köşede imzalı
FARUK KAYA - Galata Köprüsü'nde Balıkçılar 2021
Karton üzerine yağlı boya,
16 x 12 cm,
Paspartulu,
Sağ alt köşede imzalı
ANONİM - Tütün içenler (Oryantalist Ekol)
Filigranlı kağıt üzerine sulu boya,
27 x 17,5 cm,
İmzasız, tarihsiz, geç 1800’ler - erken 1900’ler
ANONİM - Doğulu tipler (Oryantalist Ekol)
Filigranlı kağıt üzerine sulu boya,
27 x 17,5 cm,
İmzasız, tarihsiz, geç 1800’ler - erken 1900’ler