Müzayedemize 25 MART PAZARTESİ GÜNÜ, SAAT 21:00'e kadar internet sitemiz üzerinden pey verebilirsiniz. Aynı gün, SAAT 21:02 itibariyle canlı müzayedemiz başlayacaktır. Müzayede firmamız satıcılar ile aracılar arasında aracı olup alıcı tarafından kazanılan her ürünün komisyon oranı: %20 tir.
ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Tüm ürünlerin kargoda taşıma esnasında oluşabilecek hasarın sorumluluğu tamamen alıcıya aittir. Müzayede firmamız bu konuda kesinlikle sorumluluk kabul etmeyecektir. Ödemeden hemen sonra ürünleri müzayede evimizden aldırabilirsiniz. Alıcı tarafından İstanbul dışından kazanılan ürünler, çerçevelerinden ayrılıp iki parça halinde gönderilecektir.
Müzayedemizdeki lotların her biri müzayede süresince müzayede evimizde görülüp incelenebilir.
!!! ÖNEMLİ !!! Komisyon oranı %20 olup tutarın tamamına %20 KDV oranı eklenecektir. ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Komisyon ya da vergi tutarları ile alakalı iadeler kesinlikle kabul edilmeyecektir, kuralların tamamı okunmuş kabul edilir
OYA ZAİM KATOĞLU - "Evler" (136/400)
Fine art kağıt üzerine serigrafi,
51x40 cm,
Çerçeveli,
Sol altta numaralı, sağ alt köşede imzalı
GÜLÜMSER ARAL ÜRETMEN (1929-) - "Çekiliş ve Noel Baba"
24x17 cm, kalın mukavva üzerine suluboya ve keçeli kalem, imzasız
HALUK NAZMİ DAGA (1924-2010) - Soyut Kompozisyon 2003
Kağıt üzerine karışık teknik,
48 x 34 cm,
Sağ alt köşede imzalı
HALUK NAZMİ DAGA (1924-2010) - Soyut Kompozisyon
Kağıt üzerine karışık teknik,
64 x 49 cm çerçeve boyutu,
Sağ alt köşede imzalı, tarihsiz
HALUK NAZMİ DAGA (1924-2010) - Soyut Kompozisyon 1987
Kağıt üzerine karışık Teknik,
61 x 45 cm çerçeveli, 49 x 34 cm resim alanı,
Sağ alt köşede imzalı
HALUK NAZMİ DAGA (1924-2010) - Soyut Kompozisyon 2004
Kağıt üzerine karışık Teknik,
72 x 58 cm çerçeveli, 49 x 34 cm resim alanı,
Sağ alt köşede imzalı
İBRAHİM ÇİFTÇİOĞLU (1952-) - Pastoral 1: Günışığı aşkına! 1992 - 10 ADET ÖZGÜN BASKI bir portfolio içerisinde
Özel kalın kağıt üzerine özgün ipek baskı,
50 x 35 cm,
Her biri (Ed. 48 / 150)
10+1 adet,
Sağ alt köşelerinde imzalı, sol köşede edisyonlu
“Pastoral” Eylül 1992’de Emek Serigrafi Atölyesi’nde 50 x 35 cm boyutlarında 50 değişik özgün ipek baskı olarak gerçekleştirildi. Her biri 165 adet basıldı. 150 adedi numaralı, 15 adedi EA olarak imzalandı, 25 numaraya kadar olan özgün baskılar tek bir ciltte, 125 adet özgün baskı ise 10’arlı 5 ayrı dosyada toplandı.
CEMRE ÖZKURT - Linolyum 1998 (Ed. EA & 2/6)
Fine Art kağıt üzerine linol baskı (Ed. EA & 2 / 6)
25 x 23 cm,
Sağ alt köşede imzalı
ALİ BERTAN VONALI - İsimsiz
Fine Art kağıda karışık teknik,
40 x 30 cm,
Sol alt köşede imzalı
ÖZDEMİR ALTAN (1931-) - Soyağacı - Serigrafi (Ed. 73/100)
Serigrafi (Ed. 73 / 100),
84 x 63 cm çerçeveli,
Sağ alt köşede imzalı,
ÖZDEMİR ALTAN (1931-) Özgün Baskı (Ed. 51/100) 2000
50x70 cm,
100 adet basılan özgün baskının 51 nolu edisyonu.
Türk ressam ve akademisyen Özdemir Altan, 1988 ile 1992 yılları arasında sanatsal espasın birbirinden farklı mantık, köken, kavram ve yapıların sentezi ile oluştuğunu uç noktada kanıtlamak amacıyla "Raslantısal Buluşma" yöntemini geliştirdi. Her sanatçının sanatsal yaşamı süresince belli dönemleri olduğu gibi Özdemir Altan’ın da bu dönemlerini Akademiden mezuniyeti ile başlayıp; günümüze uzanan: Romantik Dönem 1957’den itibaren sekiz yıl, Krallar ve Kraliçeler 1965’ten itibaren bir yıl, Tepegöz ve Sinek Kralı’nın Oğlu 1960’ten itibaren dört yıl, 12 Mart Sonrası1971’den itibaren iki yıl, Gerçekçi Dönem 1972’den itibaren dokuz yıl, Ara dönem 1981’den itibaren üç yıl, Kolaj ve Üç Boyutlular 1984’ten itibaren dört yıl ve 1989 yılından bu yana devam eden “Soyağaçları” dönemleri olarak sıralanır. Özdemir Altan’ın Tepegöz ve Sinek Kralının Oğlu dönemine ait bir çalışması, TÜYB 150x100 cm Yaptığı eserlerinde değişik doku, strüktür eleman, malzeme, sanat görüşü, ışık vb. aykırılığın, tasadüfi olarak bir araya gelmesiyle oluşan sanat anlayışını benimsemekte olup; "Benim resimlerim bu aykırılıkla dünyayı yakalıyor" diyen Altan, 11 Kasım 2005 tarihinde kendi evinde ders BELGELİĞİ katılımcılarına verdiği röportajda; sanata ve sanatçıya dair: 1994 yılında yeni bir döneme girdim. Der ve şöyle devam eder; Çok kez bir başyapıt karşısında onun sanatçısı tarafından yapılmış değil, dünyada zaten var olduğu duygusuna kapılırım. Çünkü bazı üst düzeydeki başyapıtlar bir kişi tarafından ne kadar yetenekli olursa olsun yapılamayacak kadar tanrısaldır. Sanata zorla anlam yüklenemez, onun kendi anlamını kendinin bulmasına izin verilmelidir. Yani doğal olmalıyız. Yaptığımız gördüğümüz değil, hissettiğimiz özgür duygularımız oysa Türkiye’de para, sanata egemen oldu. Ne kadar samimi olursak o kadar iyi sanat yaparız. Resim ya iyidir ya da değildir ve bu gelecekte belli olacak. Dolayısıyla, eğer içten davranıyorsak ürettiklerimiz hissettiklerimizdir. Hâlen İstanbul'da sanat yaşamını devam ettiren Altan Yeditepe Üniversitesi'nde de öğretim üyeliği görevini sürdürmektedir.
ÖZDEMİR ALTAN (1931-) Özgün Baskı (Ed. 79/100) 1965/2000
50x70 cm,
100 adet basılan serigrafinin 79 nolu edisyonu.
Türk ressam ve akademisyen Özdemir Altan, 1988 ile 1992 yılları arasında sanatsal espasın birbirinden farklı mantık, köken, kavram ve yapıların sentezi ile oluştuğunu uç noktada kanıtlamak amacıyla "Raslantısal Buluşma" yöntemini geliştirdi. Her sanatçının sanatsal yaşamı süresince belli dönemleri olduğu gibi Özdemir Altan’ın da bu dönemlerini Akademiden mezuniyeti ile başlayıp; günümüze uzanan: Romantik Dönem 1957’den itibaren sekiz yıl, Krallar ve Kraliçeler 1965’ten itibaren bir yıl, Tepegöz ve Sinek Kralı’nın Oğlu 1960’ten itibaren dört yıl, 12 Mart Sonrası1971’den itibaren iki yıl, Gerçekçi Dönem 1972’den itibaren dokuz yıl, Ara dönem 1981’den itibaren üç yıl, Kolaj ve Üç Boyutlular 1984’ten itibaren dört yıl ve 1989 yılından bu yana devam eden “Soyağaçları” dönemleri olarak sıralanır. Özdemir Altan’ın Tepegöz ve Sinek Kralının Oğlu dönemine ait bir çalışması, TÜYB 150x100 cm Yaptığı eserlerinde değişik doku, strüktür eleman, malzeme, sanat görüşü, ışık vb. aykırılığın, tasadüfi olarak bir araya gelmesiyle oluşan sanat anlayışını benimsemekte olup; "Benim resimlerim bu aykırılıkla dünyayı yakalıyor" diyen Altan, 11 Kasım 2005 tarihinde kendi evinde ders BELGELİĞİ katılımcılarına verdiği röportajda; sanata ve sanatçıya dair: 1994 yılında yeni bir döneme girdim. Der ve şöyle devam eder; Çok kez bir başyapıt karşısında onun sanatçısı tarafından yapılmış değil, dünyada zaten var olduğu duygusuna kapılırım. Çünkü bazı üst düzeydeki başyapıtlar bir kişi tarafından ne kadar yetenekli olursa olsun yapılamayacak kadar tanrısaldır. Sanata zorla anlam yüklenemez, onun kendi anlamını kendinin bulmasına izin verilmelidir. Yani doğal olmalıyız. Yaptığımız gördüğümüz değil, hissettiğimiz özgür duygularımız oysa Türkiye’de para, sanata egemen oldu. Ne kadar samimi olursak o kadar iyi sanat yaparız. Resim ya iyidir ya da değildir ve bu gelecekte belli olacak. Dolayısıyla, eğer içten davranıyorsak ürettiklerimiz hissettiklerimizdir. Hâlen İstanbul'da sanat yaşamını devam ettiren Altan Yeditepe Üniversitesi'nde de öğretim üyeliği görevini sürdürmektedir.
MESUT MANİOĞLU (1927-) - İstanbul Avluları
Ahşap panel üzerine serigrafi,
24 x 24 cm,
İmzasız, “Arı Serigrafi” tarafından döneminin takvim arkalığı olarak basılan İstanbul Serisi’nden
1927’de Osmanlı kültürünün egemen olduğu bir ailede, İstanbul’da dünyaya geldi.
1944 yılında Güzel Sanatlar Akademisi'nin "Süsleme Sanatları Bölümü Afiş Atölyesi" öğrencisi oldu. Akademi'nin kuruluş günü, geleneksel "3 Mart Balosu'nun afişlerini öğrenciliği süresince o yaptı. 1949'da aynı bölümden mezun oldu.
Öğrencilik yıllarında hazırladığı 3 Mart Baloları ve Tariş (şarap) afişleri basılan ilk profesyonel işleriydi. Aynı yıllarda yaptığı ''Birleşmiş Milletler'' afiş yarışmasında ödül aldı. 1954'te dönemin hükümeti tarafından Türkiye'nin modernleşme sürecinin dört afişle yansıtılması görevi de ona verildi.
1968, 1970, 1976 yılında Varşova Afiş Sergisi, 1970 yılında Brno, 1976 yılında Listowel sergilerine katıldı, 1967'de Gebrauchghrafhik ve 1976'da Modern Publicity'de yapıtları yayımlandı. Uzun yıllar İbrahim Ethem Ulugay Kimya Evi, Abdi İbrahim, Roche ve Pfizer firmaları için tasarımlar yaptı.
THY (Türk Hava Yolları) ve Eti gibi ünlü firmaların logolarını da tasarlamış olan bu çok yönlü sanatçının İstanbul sevgisi döneminin takvim arkalıkları olarak kullanılan panellere basılmış ve böylelikle “Herkes İçin Sanat” düsturuyla bir çok eve girmiştir.
NECDET ÇATAK (1956-2018) Duvar Rölyefi 1996
Duvar rölyefi olarak tasarlanmış kağıt üzerine elle sulu boya renklendirmesi, orijinal çizim. Sağ alt köşede imzalı, 42x30 cm.
NECDET ÇATAK (1956-2018) Duvar Rölyefi 1996
Duvar rölyefi olarak tasarlanmış kağıt üzerine elle sulu boya renklendirmesi, orijinal çizim. Sağ alt köşede imzalı, 42x30 cm.
NECDET ÇATAK (1956-2018) Duvar Rölyefi 1996
Duvar rölyefi olarak tasarlanmış kağıt üzerine elle sulu boya renklendirmesi, orijinal çizim. Sağ alt köşede imzalı, 42x30 cm.
A. KADİR EKİM (1960-) - Bursa'dan
Tuval üzerine yağlı boya,
33 x 27 cm, paspartulu,
Bezin arkasında ressamın kişisel mührü ve telefon nosu mevcut,
Sağ alt köşede imzalı
HOCA ALİ RIZA (1858-1930) - Taşbaskı - Osmanlı Dönemi
33x39 çerçeve boyutu, 15x20 resim alanı Özel ahşap çerçevesinde ve paspartusunda
HİKMET DURUER (1926-2004) - İsimsiz Peyzaj
Kağıt üzerine suluboya. Karton üzerine yapıştırılmış. Haliyle.
Sanatçı imzalı,
30 x 19 cm
OKTAY GÜLTEKİN - "Orijinal karikatür" 2006
Kağıt üzerine karışık teknik. 37x28 cm.
AHMET FEVZİ OKER (1934-) - Peyzaj 2014
Tuval üzerine yağlı boya,
35 x 25 cm,
Sağ alt köşede imzalı
Asker ressam ekolünün son temsilcilerinden Oker imzalı peyzaj.
AYŞEN ERTE "K.T." 1998
Fine Art kâğıt üzerine renkli litografi,
edisyonsuz,
çerçeveli, 48x35 cm
SABİHA ERENGÖNÜL (1941-1982) - Yorulmayanlar - 1980 Gravür Baskı
Çerçeveli, 35x41 cm, 25 cm resim alanı çapı.
ERENGÖNÜL, Sabiha (1941-1982) Türk, ressam ve gravürcü. Eski halk öykülerinden aldığı konuları çağdaş bir kurgu ve ritim anlayışı ile yapıtlarına aktarmıştır.
İstanbul’da doğdu, 5 Mayıs 1982’de aynı kentte öldü. İlk sanat çalışmalarını 1962’de Viyana Fantastik Okul’u ressamlarından An ton Lehmden’le (1929) yaptı. 1967’de Tatbiki Güzel Sanatlar Okulu (şimdi Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi) Tekstil Bölümü’nü bitirdi. 1968’de İspanya’ya gitti ve gravür çalışmaları yanı sıra Madrid Radyo Televizyonu’nda Türk Sanatı sempozyumlarına katıldı. 1971’de İtalya’da Bergamo Sanat Okulu’nda bir süre öğretmenlik etti, daha sonra İstanbul’a giderek çalışmalarını bu kentte sürdürdü. 1959-1981 arasında pek çok ulusal ve uluslararası sergiye katıldı, kişisel sergiler açtı. 1977’de DYO Resim Yarışması’nda onur belgesi, 1979’da Görsel Sanatçılar Derneği Özgün Baskı Ödülü ve 1980’de de gene aynı demeğin başarı ödülünü aldı.
Sabiha Erengönül daha çok gravür dalında ürün vermiştir. 1960’lardaki ilk yapıtlarında yalnız siyah beyaz çizgiler kullanmış ve Lehmden’in fantastik gerçekçi anlayışının etkilerini yansıtan, insanın soyut iç dünyasını aktaran resimler yapmıştır. 1970’lerde ise bu iç dünyayı daha somut bir biçime dönüştürmüş ve ayrıntılı bir gerçekçilikle Türk halk masallarının düş dünyasına eğilmiştir. Bu dönem yapıtlarında siyah beyazın yanında renk de kullanmaya başlamıştır.
• YAPITLAR (başlıca): Kompozisyon, 1964; Portre, 1977; Yorulmayanlar, 1977, İstanbul Resim ve Heykel Müzesi;
Kompozisyon, 1978.
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm