Müzayedemize 13 EKİM PAZAR GÜNÜ, SAAT 21:00'e kadar internet sitemiz üzerinden pey verebilirsiniz. Aynı gün, SAAT 21:02 itibariyle canlı müzayedemiz başlayacaktır. Müzayede firmamız satıcılar ile aracılar arasında aracı olup alıcı tarafından kazanılan her ürünün komisyon oranı: %15'dir.
ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Tüm ürünlerin kargoda taşıma esnasında oluşabilecek hasarın sorumluluğu tamamen alıcıya aittir. Müzayede firmamız bu konuda kesinlikle sorumluluk kabul etmeyecektir. Ödemeden hemen sonra ürünleri müzayede evimizden aldırabilirsiniz. Alıcı tarafından İstanbul dışından kazanılan ürünler, çerçevelerinden ayrılıp iki parça halinde gönderilecektir.
Müzayedemizdeki lotların her biri müzayede süresince müzayede evimizde görülüp incelenebilir.
!!! ÖNEMLİ !!! Komisyon oranı %15 olup tutarın tamamına %20 KDV oranı eklenecektir.
Komisyon ya da vergi tutarları ile alakalı iadeler kesinlikle kabul edilmeyecektir, kuralların tamamı okunmuş kabul edilir.
!!! LOT NO 72 MÜZAYEDEMİZDEN KALDIRILMIŞTIR !!!
CAFER BATER (1913-1994) İstanbul (Göksu) Peyzaj - 1983
Kağıt üzerine suluboya
55 x 69 cm
Çerçeveli
Sağ alt köşede imzalı ve tarihli
Şiirsel suluboya İstanbul resimleriyle ünlenmiş ressam aynı zamanda edebiyat çevirmenidir.
CAFER BATER (1913-1994) İstanbul (Göksu) Peyzaj - 1982
Kağıt üzerine suluboya
55 x 72 cm
Çerçeveli
Sağ alt köşede imzalı ve tarihli
Şiirsel suluboya İstanbul resimleriyle ünlenmiş ressam aynı zamanda edebiyat çevirmenidir.
MUSTAFA PİLEVNELİ (1940-) İstanbul Peyzaj (Cümbüşlü Denizden Sultan Ahmet) - 1998
Kağıt üzerine suluboya,
Çerçeveli, paspartulu, 64 x 80 cm,
Sanatçıdan imzalı ve tarihli ('98)
ERGİN İNAN (1943-) İsimsiz Kompozisyon (Ed. 134/150)
El yapımı kağıt üzerine litografi,
Çerçeveli, 86 x 67 cm,
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı, sol alt köşede edisyonlu (134/150)
AVNİ ARBAŞ (1919-2003) Bonne et Heureuse Armee - 1976
Kağıt üzerine ispirtolu kalem,
Çerçeveli, paspartulu: 41 x 36 cm,
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı
MUSTAFA AYATAÇ (1927-1995) İsimsiz - 1965
Kağıt üzerine karışık teknik
11 x 10 cm (resim alanı), 25 x 20 cm (çerçeve)
Çerçeveli ve paspartulu
İmzalı ve tarihli
MUSTAFA AYATAÇ (1927-1995) İsimsiz
Kağıt üzerine sulu boya
18 x 10 cm (resim alanı), 41 x 36 cm (Bilder-Blinkmann çerçevesinde)
Çerçeveli
İmzalı
MUSTAFA AYATAÇ (1927-1995)İstanbul (Galata) Peyzaj - 1978
Kağıt üzerine kuru boya
38 x 30 cm
Çerçeveli ve paspartulu
İmzalı ve tarihli
SAEED AGHANEJAD (1982-) Küçük İnsanlar Serisi - 2023
Duralit üzerine yağlı boya
32 x 22 cm
Çerçeveli
İmzalı
SAEED AGHANEJAD (1982-) Küçük İnsanlar Serisi - 2023
Duralit üzerine yağlı boya
32 x 22 cm
Çerçeveli
İmzalı
ZEHRA ARAL (1945-) Cumartesi Anneleri – 2003
Kağıt üzerine yağlı boya
31 x 23 cm resim alanı, 48 x 40 cm çerçeve
Çerçeveli ve paspartulu
İmzalı
ADNAN TURANİ (1925-2016) Soyut Kompozisyon – 2014
IMOGA soğuk damgalı el yapımı kağıt üzerine fine art baskı
Edisyon: 43/50
80 x 75 cm
Sağ alt köşede imzalı ve tarihli, sol alt köşede edisyonlu
İSMAİL GÜLGEÇ (1947-2011) İsimsiz (Karikatür Skeç)
Schöller kağıt üzerine ekolin suluboya
58 x 44 cm
Çerçeveli ve paspartulu
AHMET TALÂT EMİN BEY (1906-1968) Peyzaj (İstanbul Sarayburnu’ndan Sultanahmet Camii)
Kağıt üzerine suluboya
57 x 46 cm
Çerçeveli ve paspartulu
Sol alt köşede imzalı
YURDAER ALTINTAŞ (1935-2019) Afiş (Charlie Chaplin – IKSV için) – 2011
IKSV original afiş (Ofset baskı)
72 x 53 cm
Çerçeveli
Bu afiş, Yurdaer Altıntaş’ın catalogue raisonne denemsinde katalogedir.
BEDRİ RAHMİ EYUBOĞLU (1911-1975) Kağnı (1965 öncesi)
Karton üzerine çini mürekkebi,
Çerçeveli (çerçevesi haliyle), 20 x 30 cm,
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı (B. R.)
Sn. Agop Egoyan’dan onaylıdır.
Sanatçının 1965 öncesi kağıt üzerinde çini mürekkebi ile tatbik ettiği bu çalışma, 1965 yılında Karaköy'de "Kağnı" adlı mozaiği teşkil etmiştir.
SALİH ACAR (1927-2001) Kuşlar ve Sarı Tepeler - 1985
Kağıt üzerine sulu boya
25x21 cm çerçeve ebadı, gri paspartusu ile döneminin güzel ve ince çerçevesinde, imzalı
Türk ressam Salih Acar 1927 yılında Filibe’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Filibe’de tamamladıktan sonra Sofya Güzel Sanatlar Akademisi’nin fresk bölümünde okudu(1945-1950). 1950’de İstanbul’a gelerek Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’ne girdi. Ayrıca iki yıl süreyle Zühtü Müridoğlu’nun atölyesinde heykel çalışmalarına katıldı.
Akademi’yi bitirdikten sonra, herhangi bir görev almayarak sanat çalışmalarına yöneldi. Bu arada Türkiye Ressamlar Cemiyeti’ne girdi. Büyük pano çalışmalarına ve dekoratif nitelikli resimlere ağırlık verdi.
Ayrıca fresk tekniğinde duvar resimleri yaptı; gravür ve desenler çizdi, Efes ve Tarabya Oteli yarışmalarını kazanarak bu yapıların duvarlarına fresk ve sgraffito türünde uygulamalar yaptı. Büyük kentlerde, çeşitli duvar resimleri çalışmalarında bulundu. Resmin yanı sıra, heykel sanatçısı olarak da bazı denemelere girişti. İlk kişisel sergisini 1955’te açtı.
1966 yılına kadar genellikle yöresel köylü figürlerinin üsluplaştırılmasına dayalı bir sanat anlayışı doğrultusunda yapıtlar veren Salih Acar, yüzeye bağlı, süsleyici ve çizgisel bir anlatıma öncelik tanıyan bu çalışmalarında, kırsal kesime özgü yaşamı, gerçekçi ve illüstratif bir bakış açısıyla yansıttı.
1966 yılından sonra doğayı inceleme ve çevresini araştırma çalışmalarına başladı ve o tarihten sonra resimlerine kuşları, denizleri, ormanları, balıkları ve doğada yaşayan bütün canlıları konu aldı. Yaban ördeği, turna, leylek, kartal, karga, balıkçıl, gibi kuş türlerini yakından inceledi ve sanatının ayrı dönemlerini oluşturan özel konular halinde ayrı diziler olarak işledi.
SALİH ACAR (1927-2001) Göçmen Kuşlar
Kağıt üzerine sulu boya
37 x 37 cm, çerçeveli
Türk ressam Salih Acar 1927 yılında Filibe’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Filibe’de tamamladıktan sonra Sofya Güzel Sanatlar Akademisi’nin fresk bölümünde okudu(1945-1950). 1950’de İstanbul’a gelerek Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’ne girdi. Ayrıca iki yıl süreyle Zühtü Müridoğlu’nun atölyesinde heykel çalışmalarına katıldı.
Akademi’yi bitirdikten sonra, herhangi bir görev almayarak sanat çalışmalarına yöneldi. Bu arada Türkiye Ressamlar Cemiyeti’ne girdi. Büyük pano çalışmalarına ve dekoratif nitelikli resimlere ağırlık verdi.
Ayrıca fresk tekniğinde duvar resimleri yaptı; gravür ve desenler çizdi, Efes ve Tarabya Oteli yarışmalarını kazanarak bu yapıların duvarlarına fresk ve sgraffito türünde uygulamalar yaptı. Büyük kentlerde, çeşitli duvar resimleri çalışmalarında bulundu. Resmin yanı sıra, heykel sanatçısı olarak da bazı denemelere girişti. İlk kişisel sergisini 1955’te açtı.
1966 yılına kadar genellikle yöresel köylü figürlerinin üsluplaştırılmasına dayalı bir sanat anlayışı doğrultusunda yapıtlar veren Salih Acar, yüzeye bağlı, süsleyici ve çizgisel bir anlatıma öncelik tanıyan bu çalışmalarında, kırsal kesime özgü yaşamı, gerçekçi ve illüstratif bir bakış açısıyla yansıttı.
1966 yılından sonra doğayı inceleme ve çevresini araştırma çalışmalarına başladı ve o tarihten sonra resimlerine kuşları, denizleri, ormanları, balıkları ve doğada yaşayan bütün canlıları konu aldı. Yaban ördeği, turna, leylek, kartal, karga, balıkçıl, gibi kuş türlerini yakından inceledi ve sanatının ayrı dönemlerini oluşturan özel konular halinde ayrı diziler olarak işledi.
SALİH ACAR (1927-2001) Göçmen Kuşlar
Kağıt üzerine sulu boya
37 x 37 cm, çerçeveli, camında küçük bir kırık mevcut (camsız gönderilecek)
Türk ressam Salih Acar 1927 yılında Filibe’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Filibe’de tamamladıktan sonra Sofya Güzel Sanatlar Akademisi’nin fresk bölümünde okudu(1945-1950). 1950’de İstanbul’a gelerek Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’ne girdi. Ayrıca iki yıl süreyle Zühtü Müridoğlu’nun atölyesinde heykel çalışmalarına katıldı.
Akademi’yi bitirdikten sonra, herhangi bir görev almayarak sanat çalışmalarına yöneldi. Bu arada Türkiye Ressamlar Cemiyeti’ne girdi. Büyük pano çalışmalarına ve dekoratif nitelikli resimlere ağırlık verdi.
Ayrıca fresk tekniğinde duvar resimleri yaptı; gravür ve desenler çizdi, Efes ve Tarabya Oteli yarışmalarını kazanarak bu yapıların duvarlarına fresk ve sgraffito türünde uygulamalar yaptı. Büyük kentlerde, çeşitli duvar resimleri çalışmalarında bulundu. Resmin yanı sıra, heykel sanatçısı olarak da bazı denemelere girişti. İlk kişisel sergisini 1955’te açtı.
1966 yılına kadar genellikle yöresel köylü figürlerinin üsluplaştırılmasına dayalı bir sanat anlayışı doğrultusunda yapıtlar veren Salih Acar, yüzeye bağlı, süsleyici ve çizgisel bir anlatıma öncelik tanıyan bu çalışmalarında, kırsal kesime özgü yaşamı, gerçekçi ve illüstratif bir bakış açısıyla yansıttı.
1966 yılından sonra doğayı inceleme ve çevresini araştırma çalışmalarına başladı ve o tarihten sonra resimlerine kuşları, denizleri, ormanları, balıkları ve doğada yaşayan bütün canlıları konu aldı. Yaban ördeği, turna, leylek, kartal, karga, balıkçıl, gibi kuş türlerini yakından inceledi ve sanatının ayrı dönemlerini oluşturan özel konular halinde ayrı diziler olarak işledi.
MUSTAFA AYATAÇ (1927-1995) İsimsiz - 1972
Kağıt üzerine karışık teknik
9 x 8 cm (resim alanı), 32 x 28 cm (çerçeve)
Çerçeveli ve paspartulu (Bilder-Brinkmann Galeri Çervesinde)
İmzalı
MUSTAFA AYATAÇ (1927-1995) İsimsiz - 1972
Kağıt üzerine kuru boya
7 x 9 cm (resim alanı), 22 x 28 cm (çerçeve)
Çerçeveli ve paspartulu
İmzalı ve tarihli
SELİM TURAN (1915-1994) Soyut [Elif] Kompozisyon
Kağıt üzerine karışık teknik (Yağlı pastel, guaj)
48 x 36 cm
Çerçeveli ve paspartulu
Sağ alt köşede imzalı (V. U. Özel Koleksiyonu'ndan)
LÜTFÜ CÜLCÜL (1949-2002) Gitar İcrası
Mukavva üzerine yağlı boya
27 x 22 cm resim alanı, 48 x 43 cm çerçeve boyutu
Çerçeveli, paspartulu
Sağ alt köşede imzalı
ARİF AŞÇI (1958-) Kuşlar ve Sahil – 2006 (E/A Edisyon)
“RA” soğuk damgalı özel kağıt üzerine arşivsel pigment baskı
72 x 34,5 cm, çerçeveli
Sanatçı edisyonlu (E/A)
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı ve tarihli, sol alt köşede edisyonlu
SELİM TURAN (1915-1994) Soyut Kompozisyon
Kağıt üzerine karışık teknik (Yağlı pastel, guaj)
44 x 35 cm çerçeve ebadı; 21 x 15 cm resim alanı
Çerçeveli ve paspartulu
Sağ alt köşede imzalı (V. U. Özel Koleksiyonu'ndan)
FATİH MİKA (1956-) Ayasofya – 1995 (E/A – 60/99 Edisyonlu)
Dokulu kağıt üzerine gravür baskı,
E/A – 60/99 edisyonlu
31 x 36 cm, çerçeveli ve paspartulu
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı ve tarihli, sol alt köşede edisyonlu
METİN ELOĞLU (1927-1985) Soyut Kompozisyon
Kağıt üzerine yağlı boya
16 x 11 cm resim alanı, 40 x 50 cm çerçeve boyutu
Çerçeveli, paspartulu
İmzasız, şair - ressamın kendi terekesinden
HOCA ALİ RIZA (1858-1930) Nakilbend’den Bozburun’a bir bakış – Osmanlı dönemi original taşbaskı (Numero 15)
Kağıt üzerine litografi,
Çerçeveli, 40 x 50 cm,
“Ali Rıza” imzası ve “Mekteb-i Fünûn-ı Harbiye Matbaası’nda tab’ olunmuşdur” taşbaskı ibareleri
Ali Rıza Bey; arkadaşları, öğrencileri ve meslektaşları arasında “hoca” olarak biliniyordu. Hoca Ali Rıza, Türk resim sanatının gelişiminde önemli bir basamak olan Harbiye Mektebi’ndeki sanat eğitimciliği görevinin yanında, Harbiye Matbaasında da baş ressamlık görevini sürdürmüştür. Çeşitli nedenlerden o dönemde öğrencilerin modelden çalışma olanağı olmadığından dolayı, kendisi; doğa görünümleri, kır evleri, çeşmeleri ve hayvan figürlerinden oluşturduğu karakalem çalışmalarını, taş baskı eserlere çevirerek çoğaltmış ve albümler oluşturmuştur. Oluşturduğu bu albümleri çalışabilmeleri için öğrencilerine dağıtmıştır ve öğrencilerinin sanat anlayışlarına ve uygulamalarına tesir etmiştir. Bu durum, döneminde Hoca Ali Rıza’nın sanat eğitimine verdiği önemi hem de baskı resminde ulaştığı noktayı göstermesi açısından önem arz etmektedir. (Kaynak: Hoca Ali Rıza’nın Sanat Anlayışı ve Taş Baskı Resimlerinin Sanat Eğitimindeki Önemi, CİDDİ).
MEHMET GÜLERYÜZ (1938-2024) İsimsiz - 1992
PAMUKBANK için özel hazırlanmış Fine Art kağıda baskı (tüm öğeler baskıdır)
Özel "G.U." Koleksiyonu'ndan
55x75 cm.
1938’de İstanbul’da doğdu.
1958’de girdiği İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’nü 1966’da birincilikle bitirdi. Akademi’ye paralel olarak oyunculuk eğitimini farklı aktör stüdyolarında ve önemli amatör tiyatrolarda yaptı. 1963’te Asaf Çiğiltepe’nin yönettiği Arena Tiyatrosu’nda profesyonel oyunculuk kariyerine başladı.
Desen ağırlıklı ilk kişisel sergisini 1963’te açtı. 1970-1975 arasında devlet bursuyla gittiği Paris’te Yüksek Resim ve Litografi ihtisası yaptı. 1971’de Paris’te yaptığıilk heykellerini, Pont des Arts’da iki perfomansta sergiledi. 1971’de GalerieThérèse Roussel’de (Perpignan), 1972’de Galerie Luszpinski’de (Paris) ve 1974’te yine Galerie Thérèse Roussel’de (Perpignan), Galerie Philippe Demay’de, (Paris), Galerie Graffiti’de (Rouen) kişisel sergiler açtı. 1975-1980 arasında İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’nde ders verdi. 1980’de bu görevinden istifa ederek 1980-1984 arasında New York’a yerleşti.
1980’de Galerie Thérèse Roussel’de (Perpignan), 1982’de Schlesinger Boissante Gallery’de (New York) kişisel sergiler açtı. 1984’te Galerie 2016’da (Brüksel), yıl içinde yaptığı heykel ve gravürleri sergiledi. 1985’te İstanbul’a döndü. 1987’de Galerie 2016’da (Brüksel) kişisel bir sergi daha açtı.
1985’ten 2000’e kadar BİLSAK’ta kendi adını taşıyan atölyede sanat eğitimi verdi. 1986’da Kalın adlı sanat dergisini yayımlamaya başladı. 1988’de Galeri Nev tarafından organize edilen 25. Yıl Retrospektif sergisini, Nan Freman’ın metnini yazdığı kitap eşliğinde İstanbul’da açtı
İMZA OKUNAMADI Beyoğlu ve Tramvay
Kağıt üzerine suluboya,
48x39 cm çerçeve; 29x20 cm resim alanı.
Çerçeveli.
REMZİ TAŞKIRAN (1961-) Sokak
Tuval üzerine yağlı boya ve akrilik karışık,
Çerçeveli
40 x 50 cm
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı
GADOD (i.e., Hediye) imzalı (Ermenice - Ermeni Ressam) Ferace ve Yaşmaklı Osmanlı Kadını
Duralite marufle tuval üzerine yağlı boya,
Döneminin paspartusu ve çerçevesinde,
74 x 60 cm çerçeve, 48 x 38 cm resim alanı boyutu,
Sol alt köşede kırmızı renkte imzalı
HOCA ALİ RIZA (1858-1930) Yıkıntılar – Osmanlı dönemi original taşbaskı
Kağıt üzerine litografi,
Çerçeveli, 36 x 44 cm,
“A. Rıza” imzası ve “Mekteb-i Fünûn-ı Harbiye Matbaası’nda tab’ olunmuşdur” taşbaskı ibareleri
Ali Rıza Bey; arkadaşları, öğrencileri ve meslektaşları arasında “hoca” olarak biliniyordu. Hoca Ali Rıza, Türk resim sanatının gelişiminde önemli bir basamak olan Harbiye Mektebi’ndeki sanat eğitimciliği görevinin yanında, Harbiye Matbaasında da baş ressamlık görevini sürdürmüştür. Çeşitli nedenlerden o dönemde öğrencilerin modelden çalışma olanağı olmadığından dolayı, kendisi; doğa görünümleri, kır evleri, çeşmeleri ve hayvan figürlerinden oluşturduğu karakalem çalışmalarını, taş baskı eserlere çevirerek çoğaltmış ve albümler oluşturmuştur. Oluşturduğu bu albümleri çalışabilmeleri için öğrencilerine dağıtmıştır ve öğrencilerinin sanat anlayışlarına ve uygulamalarına tesir etmiştir. Bu durum, döneminde Hoca Ali Rıza’nın sanat eğitimine verdiği önemi hem de baskı resminde ulaştığı noktayı göstermesi açısından önem arz etmektedir. (Kaynak: Hoca Ali Rıza’nın Sanat Anlayışı ve Taş Baskı Resimlerinin Sanat Eğitimindeki Önemi, CİDDİ).
FARUK CİMOK (1956-) Beyoğlu – 2019 (Özgün Baskı Ed. 30/100)
Kağıt üzerine özgün baskı,
Çerçeveli, 70 x 50 cm,
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı, sol alt köşede edisyonlu
YURDAER ALTINTAŞ (1935-2019) Afiş - Fadik Kız (Kent Oyuncuları)
Ofset baskı afiş,
37 x 26 cm
ERİM GÖZEN (1939-1994) Karikatür (Ekolojik kirlilik eleştrisi) – 1993
Kağıt üzerine çini mürekkebi ve suluboya,
44 x 38 cm, çerçeveli, paspartulu,
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı
Sanatçının, talihsiz bir trafik kazasında ölümünde hemen bir yıl önce yaptığı original karikatür. Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi bünyesinde Erim Gözen Animasyon Atölyesi kurulmuştur.
HALUK NAZMİ DAGA (1924-2010) Soyut Kompozisyon - 1987
Kağıt üzerine karışık Teknik,
61 x 45 cm çerçeveli, 49 x 34 cm resim alanı,
Sağ alt köşede imzalı
PRENSES MELİKE RACHID OSMAN (1923-2007) Kitap okuyan kadın
Kağıt üzerine suluboya ve akrilik karışık teknik
Çerçeveli ebadı: 34x27cm,
Sanatçıdan imzalı
Sultan Abdülmecit'in yeğeni, Prenses Arife Kadriye ve Damat Raşid'in kızıdır. Sürgünde Fransa Nice şehrinde yaşarken resim eğitimi almıştır. Önce ailesinin ve yakınlarının portrelerini sonra da yaşadığı bölgedeki çevreyi resmetmiş.
PRENSES MELİKE RACHID OSMAN (1923-2007) Dergi okuyan kadın
Kağıt üzerine suluboya ve akrilik karışık teknik
Çerçeveli ebadı: 33x28cm,
Sanatçıdan imzalı
Sultan Abdülmecit'in yeğeni, Prenses Arife Kadriye ve Damat Raşid'in kızıdır. Sürgünde Fransa Nice şehrinde yaşarken resim eğitimi almıştır. Önce ailesinin ve yakınlarının portrelerini sonra da yaşadığı bölgedeki çevreyi resmetmiş.
PRENSES MELİKE RACHID OSMAN (1923-2007) Fransa-Nice'de nehir
Kağıt üzerine çini mürekkebi,
Çerçeveli ebadı: 35 x 26,5 cm,
Sanatçıdan imzalı
Sultan Abdülmecit'in yeğeni, Prenses Arife Kadriye ve Damat Raşid'in kızıdır. Sürgünde Fransa Nice şehrinde yaşarken resim eğitimi almıştır. Önce ailesinin ve yakınlarının portrelerini sonra da yaşadığı bölgedeki çevreyi resmetmiş.
PRENSES MELİKE RACHID OSMAN (1923-2007) Beyzâde ve hizmetlisi
Kağıt üzerine çini mürekkebi ve tarama ucu,
Karikatür Ebadı: 23,5x18cm. Paspartulu Ebat: 31,5x25cm.
Sanatçıdan imzalı
Sultan Abdülmecit'in yeğeni, Prenses Arife Kadriye ve Damat Raşid'in kızıdır. Sürgünde Fransa Nice şehrinde yaşarken resim eğitimi almıştır. Önce ailesinin ve yakınlarının portrelerini sonra da yaşadığı bölgedeki çevreyi resmetmiş.
KATSUSHIKA HOKUSAI (Japon Ağaç Baskı Gravür Sanatçısı - 1760-1849), Fuji Dağı'nın Otuz Altı Görünümü Serisi’nden
Dönem Ağaç Baskısı, Mühürlü,
39 x 26 cm,
Kai Eyaletindeki Kajikazawa, Japon ukiyo-e (Aağaç Baskı) sanatçısı Katsushika Hokusai tarafından yapılmış bir tahta baskıdır. Fuji Dağı'nın Otuz Altı Görünümü serisinden biri olarak 1830-1832 yıllları arasında ağaç baskı olarak üretildi. Kağıdın ön ve arkasında baskı mühür vardır. Haliyle.
HASAN KAVRUK (1918-2007) Soyut Figüratif Kompozisyon
Kağıt üzerine karışık teknik,
Çerçeveli Ebat: 26x20cm,
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı
MEHMET AKSEL (1936-) Figüratif Kompozisyon
Dokulu kağıt üzerine guaj boya,
Çerçeveli, paspartu ebadı: 40X31 cm,
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı
1936 yılında İstanbul'da doğdu. Güzel Sanatlar Akademisi Yüksek Resim Bölümü'nden 1960 yılında mezun oldu. Uzun yıllar reklam ajanslarına grafik tasarımcı, illüstratör ve sanat yönetmeni olarak çalıştı. 1993 yılında bir grup arkadaşıyla birlikte İllüstratörler Derneği'ni kurdu.
ŞÜKRÜ ÇAĞLAYAN (1939-) Beyoğlu’nda Yağmur
Kağıt üzerine suluboya,
Çerçeveli Ebat: 33x26 cm,
Sağ alt köşede imzalı
Asker kökenli ressamlarımızdan olup 1939 yılında Burdur’da doğdu.
İlk ve orta öğremini bu şirin ilimizde görüp Hava Harp Okuluna kabul edildi ve 1961 yılında oradan da başarı ile mezun olarak Hava Kuvvetleri’nde göreve başladı. Daha küçük yıllarda başladığı karakalem, suluboya, yağlıboya resim ve tablo çalışmalrını yıllar içerisinde devam ettirerek kendini ve sanat ını geliştirdi. Sanatçını ağırlık olarak, İstanbul manzara resimleri ilgi görmektedir.
SERLİ HAMAMCIYAN Kadıköy - Haydarpaşa Garı deniz kenarında bu anın keyfini çıkaranlar - 2016
2016 yılı çekimi ıslak imzalı,
Fotoğraf kağıdına baskı,
Fotoblok üzerine yapışık.
63x42cm.Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı
M.Ü. Endüstri Tasarımı Eğitimi almış sanatçının uluslar arası sergilerde fotoğrafları yer almaktadır.
TURHAN SELÇUK (1922-2010) Özgün Baskı - 2002
Sanatçı imzalı 2002 yılı Özgün Baskı,
70 x 50 cm,
Sergi dünyadaki önemli merkezlerde sergilendi ve Dönemin Kültür Bakanlığı tarafından albümleştirildi. Sergiden bir eser.
Turhan Selçuk (30 Temmuz 1922 Milas-11 Mart 210 İstanbul) Grafik Karikatür'ün dünyadaki en önemli temsilcilerinden biridir.
DEVRİM ERBİL (1937-) 2013 Haliç Mavi Kahverengi (Ed. DB)
Serigrafi, çerçeveli,
20 x 32 cm
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı
ATİLLA ATAR (1944-) Otomobilli Kompozisyon (Ed. 2/9)
Kağıt üzerine litografi,
Edisyon: 2/9,
Çerçeveli, 38 x 55 cm,
Sağ alt köşede sanatçıdan imzalı ve tarihli, sol alt köşede edisyonlu
944 yılında Vakfıkebir'de doğdu. 1962 yılında Edirne Erkek İlköğretmen Okulu'ndan, 1965 yılında Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü Resim-İş Bölümü'nden mezun oldu. 1975-1976 ve 1980-1981 yıllarında Paris Ecole Nationale Supérieure des Beaux Arts'da Baskıresim Dalı'nda uzmanlık eğitimi gördü.
Ülkemizin ilk Baskı Sanatları Bölümünü kurdu. Biri yurtdışında olmak üzere 32 kişisel sergi açtı, 17 ödül aldı. Ulusal ve uluslararası çok sayıda sanatsal etkinliğe katılan sanatçının yurtiçi ve yurtdışındaki koleksiyonlarda eserleri bulunmaktadır. Ulusal ve uluslararası yarışmalarda jüri üyeliği yaptı. Sanatçı, sanatsal çalışmalarını Eskişehir’deki atölyesinde sürdürmektedir.