Müzayedemize 25 MART PAZARTESİ GÜNÜ, SAAT 21:00'e kadar internet sitemiz üzerinden pey verebilirsiniz. Aynı gün, SAAT 21:02 itibariyle canlı müzayedemiz başlayacaktır. Müzayede firmamız satıcılar ile aracılar arasında aracı olup alıcı tarafından kazanılan her ürünün komisyon oranı: %20 tir.
ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Tüm ürünlerin kargoda taşıma esnasında oluşabilecek hasarın sorumluluğu tamamen alıcıya aittir. Müzayede firmamız bu konuda kesinlikle sorumluluk kabul etmeyecektir. Ödemeden hemen sonra ürünleri müzayede evimizden aldırabilirsiniz. Alıcı tarafından İstanbul dışından kazanılan ürünler, çerçevelerinden ayrılıp iki parça halinde gönderilecektir.
Müzayedemizdeki lotların her biri müzayede süresince müzayede evimizde görülüp incelenebilir.
!!! ÖNEMLİ !!! Komisyon oranı %20 olup tutarın tamamına %20 KDV oranı eklenecektir. ÖDEME SÜRESİ MÜZAYEDE BİTİMİNDEN SONRA 7 İŞ GÜNÜDÜR.
Komisyon ya da vergi tutarları ile alakalı iadeler kesinlikle kabul edilmeyecektir, kuralların tamamı okunmuş kabul edilir
FARUK CİMOK (1956-) - 24/ Gravür "Köy Yolu"
71x43 cm çerçeveli, 52x27 cm resim boyutu,
Alt kısımda imzalı.
İBRAHİM ÖRS (1946-2022) - 4/10 Gravür
41x29 cm çerçeveli, 23x15 cm resim boyutu
Sağ alt kısımda imzalı
ORİJİNAL ATATÜRK FOTOĞRAFI - FOTO FRANÇAISE SAHİBİ VE ATATÜRK'ÜN FOTOĞRAFÇISI JEAN WEINBERG'DEN İMZALI
44x33 cm, döneminin orijinal "Foto Française" etiketli ahşap çerçevesinde,
kenarında atıklar mevcut.
BANKSY (AFTER) - "Love is in the Air" - Editions Studio: 76/500 (Sertifikalı)
80x60 cm,
Çerçevesiz,
Kağıt üzerine baskı,
Sertifikalı
LEYLA GAMSIZ (1921-2010) - "Kadın" (1961 tarihli orijinal resminden 2002 limitli serigrafi baskı" 2002
Çerçeveli,
39x36 cm resim ölçüsü,
Sağ alt köşede imzalı
JALE GÜN (1923-) - "Doğa - Soyut"
Tuval üzerine yağlı boya,
55x45 cm,
Orijinal siyah ahşap çerçevesinde,
Sol alt köşede imzalı
ÖMER ULUÇ (1931-2010) - Kuş - Litografi
Kağıt üzerine litografi,
50 x 35 cm çerçeveli,
Sağ alt köşede “Ö” paraflı
SELİM TURAN (1915-1994) - Soyut Kompozisyon
Kağıt üzerine yağlı boya,
42 x 32 cm çerçeveli, 25 x 15 cm resim boyutu,
Sağ alt köşede imzalı
ZÜHTÜ MÜRİDOĞLU (1906-1992) - Çıplak 1990 - Gravür (Ed. 30/ 35)
Kağıt üzerine gravür baskı (Ed. 30 / 35),
58 x 50 cm çerçeveli, 35 x 30 cm resim boyutu,
Kağıtta hafif dalgalanma mevcut,
Sağ alt köşede imzalı ve tarihli, sol alt köşede edisyonlu
HASAN KAVRUK (1918-2007) - Soyut Kompozisyon
Karton üzerine karışık teknik,
13 x 10 cm
Sağ alt köşede imza
JALE GÜN (1923-?) - Soyut Kompozisyon
Mukavvaya marufle tuval üzerine yağlıboya,
45 x 55 cm,
Sağ alt köşede imzalı
Cumhuriyet Dönemi ilk kadın ressamlarımızdan Jale Gün’den nadir bir resim
FATİH URUNÇ (1966-2012) - "İsimsiz" 2010
Kağıt üzerine karışık teknik, 50x35 cm.
ERGİN İNAN (1943-) - 2006 Özgün Baskı Haline Getirilmiş Litograf Sergi Afişi: "Kontinent Kafka 20.05.-01.07.2006" Galeri Artist, Berlin (Almanya Baskı) - Ed. 56/100
Litografi (Taş Baskı)
75 x 45 cm
Sanatçının Almanya sergisi afişinin üzerine numaralanıp imzalanmış
Ed. 56 / 100
TAYFUR SANLIMAN (1930-2016) - İsimsiz 1989
Duralit üzerine yağlı boya, 46 x 39 cm çerçeveli, 34 x 26 cm resim alanı,
Sağ alt köşede imzalı ve tarihli
HABİP AYDOĞDU (1952-) - Figür 1993
Kağıt üzerine mürekkep,
42 x 34 cm çerçeve, 30 x 21 cm resim boyutu,
Kadın ressam Leman Tantuğ (1926-?)’a “Leman Tantuğ ustaya saygıyla” ibaresiyle ithaflı ve sol alt köşede imzalı
DEVRİM ERBİL (1937-) - Haydarpaşa Kırmızı Ed. E/A
Serigrafi
20 x 32 cm
Sağ alt köşede imzalı
DEVRİM ERBİL (1937-) - 2013 Haliç Mavi Kahverengi Ed. DB
Serigrafi
20 x 32 cm
Sağ alt köşede imzalı
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
Çerçeveli
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
ALOŞ (ALİ TEOMAN GERMANER) (1934-2018) 1976 Aloşnâme'den 1999 Özgün Baskı (Ed. 10/150)
Özgün Baskı
Ed. 10/150
50x35 cm
SALİH ACAR (1927-2001) - Kuşlar ve Sarı Tepeler - 1985
Kağıt üzerine sulu boya
25x21 cm çerçeve ebadı, gri paspartusu ile döneminin güzel ve ince çerçevesinde
Türk ressam Salih Acar 1927 yılında Filibe’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Filibe’de tamamladıktan sonra Sofya Güzel Sanatlar Akademisi’nin fresk bölümünde okudu(1945-1950). 1950’de İstanbul’a gelerek Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’ne girdi. Ayrıca iki yıl süreyle Zühtü Müridoğlu’nun atölyesinde heykel çalışmalarına katıldı.
Akademi’yi bitirdikten sonra, herhangi bir görev almayarak sanat çalışmalarına yöneldi. Bu arada Türkiye Ressamlar Cemiyeti’ne girdi. Büyük pano çalışmalarına ve dekoratif nitelikli resimlere ağırlık verdi.
Ayrıca fresk tekniğinde duvar resimleri yaptı; gravür ve desenler çizdi, Efes ve Tarabya Oteli yarışmalarını kazanarak bu yapıların duvarlarına fresk ve sgraffito türünde uygulamalar yaptı. Büyük kentlerde, çeşitli duvar resimleri çalışmalarında bulundu. Resmin yanı sıra, heykel sanatçısı olarak da bazı denemelere girişti. İlk kişisel sergisini 1955’te açtı.
1966 yılına kadar genellikle yöresel köylü figürlerinin üsluplaştırılmasına dayalı bir sanat anlayışı doğrultusunda yapıtlar veren Salih Acar, yüzeye bağlı, süsleyici ve çizgisel bir anlatıma öncelik tanıyan bu çalışmalarında, kırsal kesime özgü yaşamı, gerçekçi ve illüstratif bir bakış açısıyla yansıttı.
1966 yılından sonra doğayı inceleme ve çevresini araştırma çalışmalarına başladı ve o tarihten sonra resimlerine kuşları, denizleri, ormanları, balıkları ve doğada yaşayan bütün canlıları konu aldı. Yaban ördeği, turna, leylek, kartal, karga, balıkçıl, gibi kuş türlerini yakından inceledi ve sanatının ayrı dönemlerini oluşturan özel konular halinde ayrı diziler olarak işledi.
SALİH ACAR (1927-2001) - Kuşlar ve Sarı Tepeler 1985
Kağıt üzerine sulu boya
35x27 cm çerçeveli, 24x15 cm resim alanı, gri paspartusu ile döneminin güzel ve ince çerçevesinde
Türk ressam Salih Acar 1927 yılında Filibe’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Filibe’de tamamladıktan sonra Sofya Güzel Sanatlar Akademisi’nin fresk bölümünde okudu(1945-1950). 1950’de İstanbul’a gelerek Güzel Sanatlar Akademisi Resim Bölümü’ne girdi. Ayrıca iki yıl süreyle Zühtü Müridoğlu’nun atölyesinde heykel çalışmalarına katıldı.
Akademi’yi bitirdikten sonra, herhangi bir görev almayarak sanat çalışmalarına yöneldi. Bu arada Türkiye Ressamlar Cemiyeti’ne girdi. Büyük pano çalışmalarına ve dekoratif nitelikli resimlere ağırlık verdi.
Ayrıca fresk tekniğinde duvar resimleri yaptı; gravür ve desenler çizdi, Efes ve Tarabya Oteli yarışmalarını kazanarak bu yapıların duvarlarına fresk ve sgraffito türünde uygulamalar yaptı. Büyük kentlerde, çeşitli duvar resimleri çalışmalarında bulundu. Resmin yanı sıra, heykel sanatçısı olarak da bazı denemelere girişti. İlk kişisel sergisini 1955’te açtı.
1966 yılına kadar genellikle yöresel köylü figürlerinin üsluplaştırılmasına dayalı bir sanat anlayışı doğrultusunda yapıtlar veren Salih Acar, yüzeye bağlı, süsleyici ve çizgisel bir anlatıma öncelik tanıyan bu çalışmalarında, kırsal kesime özgü yaşamı, gerçekçi ve illüstratif bir bakış açısıyla yansıttı.
1966 yılından sonra doğayı inceleme ve çevresini araştırma çalışmalarına başladı ve o tarihten sonra resimlerine kuşları, denizleri, ormanları, balıkları ve doğada yaşayan bütün canlıları konu aldı. Yaban ördeği, turna, leylek, kartal, karga, balıkçıl, gibi kuş türlerini yakından inceledi ve sanatının ayrı dönemlerini oluşturan özel konular halinde ayrı diziler olarak işledi.
GUSTAVE ADOLF KILB (1870-1908) - "Paris" 1906
40x34 cm,
Ahşap çerçeveli,
Kağıt üzerine sulıu boya,
Sağ alt kısımda imzalı
19. yüzyılın sonunda Almanya'da çalışmalarını sürdüren ressam, aynı zamanda gravür ve taş baskıları ile ünlüdür. Müzayedemize sunulan tarzda Avrupalı figürlerin yer aldığı resimleri Avrupa sokaklarını adeta bir festival havasında yansıtmıştır.
CEM SAĞBİL (1958-) - "Güneş ve Ay" 2014
Özel çerçevesinde,
Bronz heykelcik,
17x17 cm,
Sağ alt köşede imzalı
Çalışmalarınıhalen Stuttgart ve İzmir'de sürdüren Cem Sağbil'in 1981 yılında iç mimarlık eğitimini yarıda bırakarak seramik ve heykel eğitimi için Almanya'ya gitmesiyle başlayan sanat serüveninin ilk yılları, kavramsal sanat için zihinsel hazırlık süreciyle geçti.
Sanatçının yıllar sonra adını koyabildiği "azınlık mantalitesi" kavramı, başka bir ülkeye yerleşen kişilerin kendi ülkelerindeki değerlere çok daha fazla anlam yüklemelerini ve bu değerlerin fikir ve eylemlerini yönlendirmede ağırlık kazanmasını ifade ediyor.
Bu kavram Sağbil'in uzunca bir dönem Türkiye kökenli mitolojiler üzerinde yoğunlaşmasına neden oldu.
Sanatçının "Hemera" ve "Ay Tutan Adam" heykellerinde, Hemera adlı heykelin elindeki küre güneşi, Apollon'u, erkeği ve batıyı simgelemekte, diğer heykelin elindeki ay ise doğuyu, kadını, Dionysos'u sembolize etmekte, böylece kadın elinde erkeği, erkek elinde kadını tutmakta, karşıt kavramların birbirini dengelemesi ve uyumu vurgulanmaktadır.
Hemera her sabah güneşi çıkarır ve akşam geri götürür. Ay tutan adam ise, dualizmi vurgulamak amacıyla, Hemera'nın yanında yer almaktadır.
KADİR EKİN - "Galata Sokakları"
36x30 cm,
Ahşap çerçevesinde,
Tuval üzerine yağlı boya ve akrilik karışık teknik,
Sağ alt köşede imzalı
K. ATALAY KÖSEOĞLU - "Beyaz gelincikler" 2008
Tuval üzerine yağlı boya,
Çerçeveli,
5ağ alt kısımda ve arkada imzalı
İMZA OKUNAMADI - "Jerusalem / Kudüs"
32x17 cm,
Çerçeveli,
Kağıt üzerine sulu boya,
Alt kısımda imzalı
BAHA BÖRÜ - "Peyzaj"
53x43 cm, iç alan: 38x27 cm
Çerçeveli,
Kağıt üzerine sulu boya
SAMİM UTKUN (1928-2001) - Kapak çalışması
Kağıt üzerine sulu boya,
35x26 cm,
Sağ alt köşede imzalı
SAMİM UTKUN (1928-2001) - Kapak çalışması
Kağıt üzerine sulu boya,
35x26 cm,
Sağ alt köşede imzalı
SAMİM UTKUN (1928-2001) - Kapak çalışması
Kağıt üzerine sulu boya,
35x26 cm,
Sol alt köşede imzalı
SAMİM UTKUN (1928-2001) - Kapak çalışması
Kağıt üzerine tarama kalemi ile,
30x23 cm,
Sağ alt köşede imzalı
ASLAN ŞÜKÜR (1945-2022) - Kapak çalışması
Kağıt üzerine sulu boya,
35x26 cm,
İmzasız,
Üst kısımda minimal izler mevcut
ASLAN ŞÜKÜR (1945-2022) - Panel çalışması ("Beytülmakdis'i yıktılar ve İsrailoğulları'nı oradan uzaklaştırdılar")
Kağıt üzerine sulu boya,
29x21 cm,
İmzasız
ASLAN ŞÜKÜR (1945-2022) - Kapak çalışması
Kağıt üzerine sulu boya,
Çerçeveli,
27x30 cm çerçeve, 10x12 cm resim boyutu,
İmzasız
RAHMİ - "Ghana Seascape" İmzalı Baskı
Sağ alt köşede imzalı,
9x20 cm,
Kartona yapıştırılmış
SEMA BOYANCI ÜNSALAN (1954-) - Özel Baskı Gravür 2003 "Datça Eylül"
38x36 cm çerçeveli, 18x16 cm resim boyutu,
Alt kısmında ithaflı, imzalı.
Gravür baskı
FETHİ - "George Dean" 1993
35x25 cm,
Kağıt üzerine karışık teknik,
Sağ alt kısımda imzalı
DENİZ HAYALCİ Albrecht Dürer'den etüd "Dua Eden Eller"
50x38 cm, çerçeveli
Kağıt üzerine karakalem
İMZA OKUNAMADI - "Peyzaj"
Çerçeveli, 41x32 cm
Kağıt üzerine sulu boya,
Sağ alt kısımda imzalı
OKTAY BOZKURT - "Ölü Doğa" 2003
32x42 cm,
Çerçevesinde,
Duralit üzerine karışık teknik
MARUF TANBOĞA - "Soyut" 2006
24x21 cm,
Ahşap çerçeveli,
Kağıt üzerine karışık teknik
LEONARDO DA VINCI (1452-1519) - "La Vierge aux Rochers" Les Editions Braun - Paris dönem etiketli Louvre Müze Baskı
26x21 cm,
Tuval üzerine baskı
MURAT GERMEN (1965-) - "Kar ve İstanbul"
Orijinal manipüle edilmiş baskı,
çerçeveli
33x43 cm,
sol alt köşede imzalıdır